Endless Summer Party 17.7.2004 @ Vääksy/asikkala > lahdesta 25km pohjoiseen päin >

86 posts, 5 pages, 13,775 views

bates

Posts: 707

#81 • • bates Tirehtööri
Kiitos omastakin puolesta SamHardille ja muulle järjestäjäporukalle!
Porukkaa ilmestyi paikalle varsin mukava määrä ja fiilis näytti olevan oikein jees.

Oli siis kyllä kiva tapahtuma ja hauskaa oli, toivottavasti jakoa seuraa ensi kesänä...

--
The best way to predict the future is to invent it.

Aidrian

Posts: 1,799

#82 • • Aidrian Furian Master
joo olipaha vähän erilaiset kemut.. odotettiin kyllä parin kaverin kanssa ehkä vähän ”parempaa”.. mullaki oli muistikuvat hyvin hatarat siitä hiekkarannasta, oli vierähtäny jo pitkä tovi viime Asikkalan vierailusta, mut silti löydettiin jopa suoraan perille.
No ok. Meno oli aika teiniä.. tai ihmiset oli (ja niitäkin oli aikas vähän mun mielestä, mut ehkä odotukset oli sittenki liian korkeella..). Meidän porukka kuului varmasti rannan vanhimpiin. Mut so what. Viinaa riitti, kavereilla oli grilli mukana eikä sää pettäny sittenkään. Tanssittuu, pompittuu ja häröttyy tuli koko sen ilmaisen bileillan edestä, ihan kivaa siis oli. Pientä säröä tuli tekniikkaongelmista, mut niitä sattuu. Bilejärkkäreille propsit kuitenkin sitkeydestä. Ainut miinus illassa (ja sekin oma syy) ni enpäs sittekä päässy uimaan asti. Just ku olin lähössä ni kyyti lähtiki jo himbee. Sit kotikulmille baariin jatkoille. Joo. Ens kertaan.
Mellu-

Posts: 4,006

#83 • • Mellu-
juu, YMCA oli kyl hyvä veto *aplodit* oli kyl ihunaa ...KIIITOOOOOSSSSS
vaikka ite olinkin välil vähän down mut kyl se fiilis siitä kohos *nauru* hyvin oli kaikki järkkäilty ja mä en keksi mitään valittamista näis bileist *sydän*

ja tekniset ongelmathan kuuluu asiaan *vink*

millos on seuraavat *jiihaa* ???

*kiitoskiitos*

Mellu the psyketakkirillikiitäjä kuittaa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lostgone

Posts: 2,493

#84 • • lostgone
Vähä samanlaisissa tunnelmissa kuin Deja Vu*joo*
Koko päivän satoi vettä täällä korvessa ja oli vaikea uskoa keijukaisen ja Akir0n säännöllisiä säätíedotuksia auringonpaisteesta ja sen takia vaatevarustukseni olisi kattanut kaikki luonnonolosuhteet*hih*
Alkuun tuli vähän tunne että olin eksyny Pikku-G:n keikalle kun useampi sen näköinen lyhyempi olento käveli rannalle tultaessa vastaan.. Tai sit mä oon vain käsittämättömän vanha..*hmph*
Kavereitten kanssa hengatessa ja varsinkin Heixxan viinat juomalla mäkin sain vähän intoa itseeni ja viihdyin nurmikolla pomppien ja muita sinne repien.. sori näille..tiiättehän*känni* Tosin olisi pitänyt lyhentää hippihousujeni jättilahkeita vielä kolmannen kerran q tuppasin silti astumaan lahkeille..*eiei*
Kadota taisin tällä kertaa toisen sähkökatkoksen aikaa kyydin lähtiessä ja kuulemma kaikkea kivaa jäi kokematta.Hmm. mutta ensi kerralla sit uuestaan.
mutta siis, *jiihaa*varsin erilainen bilekokemus*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Greed

Posts: 178

#85 • • Greed Esp`03
Oli kyllä parhaat ulkoilmabileet, jossei sitten parhaat bileet missä olen ollut! Kiitos järjestäjille, toivonmukaa ensivuonna uusiks! *joo* Pirun mopo pojat vain sotkivat vähän kaapelia, mutta ei se menoa haitannut! Päinvastoin pääsi pyyhkimään hikeä välillä pois *hymy*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!