Aki A. - Mix 1 (Golden Desert)

5 posts, 1 page, 1,569 views

akiapina

Posts: 2,729

#1 • • akiapina apinaki
No niin, Apinamix toimii taas :) Tässä ois mun eka \”virallisempi\” miksaus, pituutta on jo yli tunti ja tämä kuvastaa hyvin nykyistä tyyliäni. Setti on soitettu kaverin halvoilla omnitroniceilla, ja laukkoja on mukana. Ois tosi kiva saada jotain (=pelkkä tykkää/ei tykkääkin riittää!) palautetta että tietää maistuuko tämmöinen soundi vai ei. Seuraavaksi varmaan jotain erilaista..

Biisilista:

01 Elevation: Clear Blue [ELECTRONIC ELEMENTS]
02 Taxi: Glistening [ARMADA]
03 LN Movement: Golden Desert Pt. 2 [I.C.E.]
04 Oakenfold: Zoo York (Leama & Moor Mix) [WHITE LABEL]
05 Andain: Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) [BLACK HOLE]
06 Mark Otten: Mushroom Therapy (Lightscape Mix) [ARMADA]
07 Mirco De Govia: Mindspring [EUPHONIC]
08 Vincent De Moor: Nebula [DEAL]
09 Lunatic Asylum: Cabal (DJ Tiësto Mix) [SPHEAR]

Lataa tästä
Avatar
#2 • • vekallio Guest
Kiitti Aki mukavasta mixistä. Tallailet aikalailla Arminin jälkiä biisiluetteloa katselessa ja kuunellessa;-)
akiapina

Posts: 2,729

#3 • • akiapina apinaki

vekallio:
Tallailet aikalailla Arminin jälkiä biisiluetteloa katselessa ja kuunellessa;-)



Kääk just tota koitan viimeseen asti välttää *blush* Kieltämättä mukaan on eksynyt luvattoman monta ”hittirallia”, mutta en suunnitellut settiä millään tavalla ja näitä biisejä oon luukuttanu viime päivinä. Eihän sille toisaalta mitään voi, kun Armin kuitenkin soittaa hyviä biisejä, mutta kun näitä Armin-kopioita on nykyään n+1 niin jollain tavalla pitäis koittaa erottua *hymy* Mutta kiva että miksaus maistui!
akiapina

Posts: 2,729

#4 • • akiapina apinaki
Eikö ketään oo jaksanu kuunnella tätä vaikka soittoja/latauksia on melkein 160? Kiitos kuitenkin jo nyt kaikille (4kpl) äänestäjille, nyt tietää vähän paremmin mimmosta settiä heittäis seuraavaks..
Fentae

Posts: 186

#5 • • Fentae
Laitan imutukseen ja yritän laittaa tänään vielä jotain tekstiä. *joo*

edit: Ihan kiva miksi, vähän liikaa vokaalia mun makuun. *vink*
Tätä on varmaan mukava kuunnella joskus klo 02:00 ku on vähä selallanen \?pitäiskö mennä nukkumaan... *ding* *haukottel*\? fiilis. Tämän avulla jaksaa irkkailla vielä sen tunnin. *joo*

[muokattu 11.6.2004 22:28]