Liquid Beach 24.7.2004 @ Tampere

64 posts, 4 pages, 10,660 views

peepe

#61 • • peepe
Olipas kiva nähdä rannalla niinkin paljon porukkaa.Kaunista valaistusta ja isoa notskia jäi vaan kaipailemaan..
anri

#62 • • anri team parempi pitäjä

peepe:
Olipas kiva nähdä rannalla niinkin paljon porukkaa.Kaunista valaistusta ja isoa notskia jäi vaan kaipailemaan..

Iso notski on poliisin vihollinen ja eihän se pimeys kauaa kestänyt! Muistaakseni kolmen aikaan alkoi jo aamu sarastaa.
Ajatelkaa positiivisesti, saimme aikasta ihanan illan ilman pienintäkään sisäänpääsymaksua (jota ei toki yleisellä rannalla oikein voi periä...).

--
don't go halfway - go all the way

Beliar

#63 • • Beliar
Noniin! Meitsikin on vihdoin selvinnyt bileistä ja varsinkin siitä uskomattomasta kännistä, minkä vaikutuksen alaisena mä siellä pyörin... :)

Se, mitä kyseiseltä päivältä muistan, niin:
-Heräämme D.N.A:n kanssa (eri vuoteista!!!) siinä klo 14 aikaan ja siirrymme korjaamaan edellisen illan jälkeensä jättämää... ok sanotaan suoraan: KRAPULAA, Semaforin terassille ja mikäs sen parempi aamupala, kuin iso III...
-Hetken aikaa useita kultaisia pirtelöitä nautittuamme, löysimme itsemme Alkon jonosta tankkaus-tarkoituksissa. Koska D.N.A on syntyperältään se mitä on, oli VODKA (lausutaan: da vjodga!) isossa perhepullossa oikea ratkaisu. Vodkalle dibiksi otimme useamman olut päkin...
-Siirryimme studiolle, mistä joku tuli hakemaan levarit, mixerin ja meidät rannalle. Kuskia kiittäisin tässä vaiheessa, joskos vaan muistaisin, kuka se oli... :)
-Rannalle päästyämme, vodkat ja karhut vain vauhdilla osaksi aineenvaihduntaamme ja soittofiilistä hakemaan.
-Juttelin kaikkien tuttujen ja vähemmän tuttujen henkilöiden kanssa (kuten mm. poliisin, joka oli varsin tyytyväinen selventäessäni, ettei tilaisuus ollut maksullinen, eikä täten hupilupaa tarvittu...) kello oli kai aika vähän tässä vaiheessa...
-Jossain vaiheessa huomasin olevani soittamassakin... Siis tsiisus! Jos jengiä olisi ollut paikalla edes promille siitä, mitä siellä oli niitä ***tun hyttysiä, niin Liquid Beach olisi ollut isompi tapahtuma, kuin Dance Valley!!! Törkee riman alitus känni, dj hyttysten peitossa ja... no jos olisin ollut edes vähän enempi selvin päin, voisin todeta, etten ollut kovinkaan tyytyväinen esitykseeni. Mutta D.N.A:n kanssa oli todella hauska soittaa! Tätä lisää!! :D
-Taisin vielä jutella tämänkin jälkeen joidenkin kanssa - hei, moi Heini! Mitä moon sulle selittänyt? Miks mulla on sun puhelin numero mun luurissa? :S ...joo, mut nätti tyttö!
-Joku (jota en yllättäen muista - varmaankin Antti) heitti mut sitten kämpille - kiitos siitä! :)
-Lähdimpä sitten siitä vielä lähes samalla vauhdilla vielä viettämään P. Virtasen polttareita ja tota... NASTAA OLI!!! :)

Suurin osa filmistäni kyseiseltä illalta/yöltä oli ylivaloittunutta, taikka pikemminkin jäänyt kokonaan valoittumatta... Mutta kiitos (ja anteeks) ennen kaikkea järjestäjille; Jallu Vaarille (aka. Dave X), sekä Konsertiolle! Kiitokset myöskin D.N.A:lle kivasta seurasta ja b2b vedosta. Kiitokset myöskin kaikille kuskeille ja kiitos ja anteeks myöskin kaikille tutuille ja tuntemattomille, jotka saapuivat paikalle! Kiitoksia myöskin niille hyttysille, jotka pitivät minulle tiiviisti seuraa - tiistaina laskin saldoksi 82kpl kutiavaa hyttysen puremaa!!! :|

Tavarat tulivat takaisin seuraavana päivänä, eikä krapulaa ehtinyt tulemaan, jotenka kaikki siis meni todella hyvin! :)

ens vuonna uudestaan!!! ...sitten valojakin mukaan!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

BUTCHER-KK

#64 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry

Orfeus:
---
Galrav:
vitun hyttyset..

---

*joo*

Olen sama mieltä! *joo*
Oli pakko lähteä hyttysiä pakoon! *dissaa*