levy kätköt....

29 posts, 2 pages, 9,970 views

Ozie

Posts: 1,389

#21 • • Ozie
Hahah, kaikilta löytyy NKOTB:tä *pihkassa*
katoin just ni Hangin' Touch ja sit joku niinden albumi, ei kyl ollu nimeä. Jos joku haluu ostaa ni....
Avatar
#22 • • astaroth Guest
Mr. President, E-Type, Vanessa Mae, Spice Girls...
Pari Michael Jacksonin CD:tä, joista pidän edelleen...*blush*
Bumfunkien \”In Stereo\” on minunkin hyllyssäni.
Hittibuumi, vol. 8, 9 ja 11.*jiihaa*

NKOTB ei ollut enää minun sukupolveani.*nauru*
-P

Posts: 4,972

#23 • • -P
Aika samoilla linjoilla pHazen kanssa, elikkä imo. ei tarvitse hävetä tollasia juttuja, koska ei vaan yksinkertaisesti ole mitään hävettävää. Paljon muistoja ja helkkarin hyvät naurut irtoaa silloin tällöin kun katsoo mitä on kuunnellut ja sitten miettinyt että miten musiikkimaku on kehittyny ajan saatossa

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

typ0

Posts: 1,892

#24 • • typ0 syntax error
sarjassamme aivan kaikkea =)
osaks johtuu siita et oon ollu baaridj... mut ne ajat on onneks ohi..ei tartte soittaa paskaa =D
pari levya on sellasta mitka harmittaa et ostin ois neki voinu antaa vaik koyhille... tai ostaa karkkii mut muuten levyt on sellasii et ei harmita niitten hankita...ne on ollu sillo joskus kova juttu mut nyt ne on klassikoita levy hyllyssa mita on joskus kiva kuunnella ja muistella ja fiilistella =D *plur*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#25 • • neon2 Guest
mullon bemari ja levikset ja fleece-ruutupaita, burton lumilauta ja levykokoelma, mullon enemmän ja vähemmän ja oikeastaan kaikki,... mitä multa puuttuu ja mistähän sen saisi... *aplodit*
S-T

Posts: 1,195

#26 • • S-T Pieni

Jna:
Oikeestaan mun ainoat LP levyt on
Kaoma:Lambada
Flashdance soundtrack



Mul on kans Lambada, sen lisäksi mun huimaan kolmen levyn vinyylikokoelmaan kuuluu kaksi lasten joululaululevyä *nauru*

”Silloin nuorena” hankittuja enemmän tai vähemmän omituisia CD-levyjä onkin sitten läjäpäin - ja C-kasetteja *hih* Niistä saa kyllä aina silloin tällöin tosi hyvät fiilikset ja naurut :)

edit: eikun on mulla neljä vinyyliä, unohdin Tubular Bellsin

[muokattu 16.5.2004 16:15]

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#27 • • cryosleeper Guest

neon2:
mullon bemari ja levikset ja fleece-ruutupaita, burton lumilauta ja levykokoelma, mullon enemmän ja vähemmän ja oikeastaan kaikki,... mitä multa puuttuu ja mistähän sen saisi... *aplodit*



2 maanantai - mixet tahdo olla mun kaa *sydän*
DiamonDie

Posts: 676

#28 • • DiamonDie mediahippi

zaler:
doof - en muista levyn nimeä... <-- *poks*
kauheeta p*skaa....kuunnellut levyn ehkä 2 kertaa läpi...



Huh? Doofin levythän ovat aivan loistavia. :-o Hämmentävää.

Itseltäni löytyy vinyylitä tasan kaksi kappaletta, jotka ostin jollain alle eurolla hienojen kansien takia. Joskus kyllä omistin jonkun Hittibuumi-tyylisen vinyylin, jonka voitin koulussa arpajaisista. Jäänyt vanhempien luokse tai kadonnut, mikä sääli...

CD:istä löytyy noloja lähinnä Scatmanin levy sekä Tenavatähti vuodelta n-1, joista jälkimmäisen sain lahjaksi naapurilta joskus, enkä jostain kumman syystä ole saanut myytyä pois.
Avatar
#29 • • Hexe Guest
Katsoin et mitä viinyyleitä löytyi...
Abbaa pari levyä
MC-Hammerin koko albumi *vink*
Aika iso kasa jotain noita 80-90-luvun alun dance ja hittikokoelmia
Pet Shop Boys - Actually albumi