Aki A. b2b Henkka K. - Mix 1 (House, Progressive House, Acid)

5 posts, 1 page, 1,181 views

akiapina

Posts: 2,729

#1 • • akiapina apinaki
35 minuuttinen miksaus, jossa on alussa vähän rauhallisempaa ja lopussa vähän menevämpää matzkua. Laitteet olivat omnitronicit, joten muutama laukka esiintyy siellä täällä *vink*

Biisilista:
A=Aki A.
H=Henkka K.

A: Kounka: Eastern Trip
H: Rinneradio: Kuvala (Spanish Fly Vocal Mix)
A: Circulation: Tangerine
H: Wink: Oakish
A: Green Velvet: Answering Machine (X-Press 2 Direct Line Mix)
H: Wink: Fill Me With Acid

Koko: n. 27mt

Lataa tästä!

ps. Kiitokset Apinamixille jälleen kerran hienosta palvelusta *aplodit*

..ja palautetta saa antaa *vink*

[muokattu 13.5.2004 08:14]
poet

Posts: 52

#2 • • poet
Johan äijä(t) ehti taas mixin pyörittää. Mulle melko tuntematon alue toi Acid-puoli, joten mitään asitantuntevaa en pysty sanoo...hauskalta kuulosti kuitenkin. Ehken lenkille ottais mukaan mutta himas chillailuun mukavaa vaihtelua. Yhtään ton genren levyä en itse omista, joten niiden mixauksen mahdollisesta erilaisuudesta en tiecä. Hmm... eipä siellä nyt kuitenkaan pahoja laukkoja mielestäni ollu, vaikka niin mainitsit. Lyhyt mutta kiva kokonaisuus!
akiapina

Posts: 2,729

#3 • • akiapina apinaki
Kiitos palautteesta! Täytyy myöntää että on mullekin aivan outo genre, ei ollu mun levy *täh* Aivan sairaan hauska se ainaki musta oli, varsinki toi fill me with acid *plur*
Ja joo, setistä tuli vähän tynkä kun kello olikin yhtäkkiä niin paljon että mun piti lähteä pelaamaan sählyä *blush*
Lnn Sika

Posts: 2,847

#4 • • Lnn Sika


H: Wink: Fill Me With Acid



toi on tosi maistuva biisi *sydän* muutenkin mukavaa vaihtelua tänne klubituksen
musatarjontaan *joo*
-P

Posts: 4,972

#5 • • -P
Aika oiva mix, ja on suorastaan pakko yhtyä niklaksen mielipiteeseen siitä, että on jotain hieman muuta, kuin pelkkää hardia matskua ja kiksua.

Mixi oli mielestäni hyvä kuten jo aikaisemmin mainitsinkin eikä vaihdoissakaan ollut mitään huomautettavaa. todella mukavalta kuullosti omaan korvaani ja acidistä vielä sen verran, että *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell