The Cruise!!! Peach-cruise - Sisävesiristeily! 3.7.2004 @ Kuopio

90 posts, 5 pages, 12,824 views

Lyra

Posts: 666

#81 • • Lyra
nessi laittoi kysymyksen ennen bileitä : onko levarit pitchattuja, ja me laitoimme vastauksen : ei ole, vain normaalit +-8
.. siis nessi sai aikoja sitten varoituksen ettei ole kun emme me saaneet järkättyä moisia jossa olisi ollut :( ... mutta toivon kumminkin että alkuperäiset asetukset saisi palautettua... vittua alkaa lähettää niit huoltoon..

mutta on sekin tosiasia ettei kaikkia vaatimuksia vain voi toteuttaa.
Indigo

Posts: 918

#82 • • Indigo

Lyra:
nessi laittoi kysymyksen ennen bileitä : onko levarit pitchattuja, ja me laitoimme vastauksen : ei ole, vain normaalit +-8
.. siis nessi sai aikoja sitten varoituksen ettei ole kun emme me saaneet järkättyä moisia jossa olisi ollut :( ... mutta toivon kumminkin että alkuperäiset asetukset saisi palautettua... vittua alkaa lähettää niit huoltoon..

mutta on sekin tosiasia ettei kaikkia vaatimuksia vain voi toteuttaa.






Hmm. Melkomoinen ongelma, joka saattaa varmasti toistua useiden bilejärkkäreiden ja DJden kanssa. Ehkäpä tuo 'ruuvaus-asia' kannattaa tehdä ja hoitaa selväksi vastaisuudessa hyvissä ajoin niin säästytään turhilta haavereilta ja kyyneleiltä!

Tunteet tietty kuumenee aina kun ongelmia puidaan mutta mielestäni on _hyvä asia_ että niistä keskustellaan avoimesti.

Ei muuta. Hyvää kesää ja hyviä bileitä :)


t. Indigo

[muokattu 7.7.2004 20:52]
bates

Posts: 707

#83 • • bates Tirehtööri

Lyra:
mutta on sekin tosiasia ettei kaikkia vaatimuksia vain voi toteuttaa.



Suomalaisten deejiiden kohdalla vaatimukset ovat yleensä kyllä todella vähäisiä, harvapa dj edes uskaltaa promoottorilta mitään vaatia, vaikka ehkä syytä olisikin.
Yleensähän nuo ”vaatimukset” ovat tyyliin ”voiskos saada vaikka pari bissee keikan aikana..”
Dj:n soittomukavuuteen liittyvien asioiden tuntemus taas pitäisi mielestäni olla myös promoottorilla ns. hanskassa ilman mitään erityisiä raidereita tms. Jos työkalut eivät ole kunnossa niin hiukan on vaikea tarjota jengille parasta mahdollista osaamistaan.
Ja itse en ainakaan haluaisi mennä Suomessa tähän ridereiden ihmeelliseen maailmaan, eiköhän täällä kuitenkin lähes kaikki varteenotettavat deejiit ja promoottorit tunne toisensa ja toimintatapansa ainakin jollain tasolla.
*piis**hymy*

--
The best way to predict the future is to invent it.

Genotype

Posts: 1

#84 • • Genotype Geenimanipuloitu
Onpahan varsinaista pullamössöä.. Kivaahan tällaista ”nahistelua” on lukea ja toivottavasti kaikki osapuolet ovat jollain tavalla ihmisinä/promoottoreina jne nyt kasvaneet itse ainakin paljon olen nyt oikeasti oppinut..

Itse kiitän persikan porukkaa bileistä suurella suulla ja toivottavasti saamme vastaavaa bilehilettä vetten päällä myös tulevaisuudessa..

-koni-
alphamagic

Posts: 3,628

#85 • • alphamagic
*eiei* & *grr*, juupajuupa.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#86 • • Zacheus Guest
Itse risteily meni mukavasti, harmittavasti alun sadekuuron takia ei päästy nauttimaan musiikista yläkannella. Toivottavasti nähdään jatkoa tapahtumalle ensi kesänä.

Jatkot menivätkin enemmänkin bisseä juoden ja kavereiden kanssa rupatellessa. Indigon setti oli parasta antia Clonessa. Loppuillan meininkiä en kommentoi sen kummemmin kuin, että olisi sitä volyymia vähän pienemmällekin voinut kääntää.

Mut yhteenvetona mukavaa oli ja sehän on tärkeintä.
Indigo

Posts: 918

#87 • • Indigo

Puistokemisti:
Väännät yhtä ruuvia?
Se ei oikeasti ole niin vaikeata kuin luulisi.
Lopputulos heittää ehkä 5% alkuperäisestä.

Se että joku pitchaa levarit ei kaada maailmaa.

+-8,4



Olettaen tietenkin että on joku joka osaa vääntää sitä ruuvia oikean määrän.

Sillä ei ole tosiaan merkitystä pitchin määrässä vaan siinä että sen kvartsilukitun nollakohdan ylä- ja alapuolella on iso, jopa prosentin hyppäys. Ei se kenenkään maailmaa kaada mutta on pieni ja vittumainen kiusa.

Olen itse aloittanut soittamisen DATeilla ja minulle itselleni onkin oikeastaan melko sama soitanko setin ruuvatuilla vai 'puhtailla' levareilla, mutta ymmärrän hyvin niitä DJtä ja ko. levysoittimien omistajia jotka näkevät punaista kun levareiden pitchiä ruuvataan. Eri DJllä kun on eri soittotyyli, ja jotkut pitävät äärimmäisen tärkeänä sitä että laite on standardi. Mielestäni se ei ole ollenkaan halveksuttava tai väheksyttävä näkemys tai tottumus.

Tätä keskustelua voisi kyllä jatkaa jossain toisessa topicissa.
gr

Posts: 1,116

#88 • • gr Hu-hu
en tiiä mitä on tapahtunu jossai dj/promööttöreis
mut MULLA AINAKI OLI HAUSKAA \o/
pelattii vielä tos tauolla dancedancerevolutionia
matoilla ja oli hjauska : )( :
ainut miinus oli se sadekuuro joka pilas mun alottelu bissen :P
ens vuonna lisää (toivottavasti :)
blender

Posts: 2,552

#89 • • blender Arcade | KAIKU
jaahas, kuvatkin ilmesty pitkän odottelun jälkeen *hymy*
karkki

Posts: 241

#90 • • karkki
joo, nämä oli erittäin mukavat kekkerit, kiitos*kiitoskiitos*
toivottavasti ens kesänä uudestaan*hymy*