Lentoja ja muita trippejä..

12 posts, 1 page, 2,753 views

puupi

Posts: 385

#1 • • puupi the puupi
Jos jollakin on käynyt niin pöhee mäihä että on jotain suhteita johonkin mistä saa matkoja halvalla.. niin täälä ois yks kappale lähössä ihan mihin vaan ja ajankohdallakaan ei väliä .. katsos pistetään järjestymään*sydän*.
KIITOS!*nauru*

--
KM

peikko

Posts: 110

#2 • • peikko
Ja jos niitä mäihiä on käyny useemmalle niin mullakin olis aikaa lähtee ihan mihin vaan ja ihan koska vaan...
*hih*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

bianca

Posts: 207

#3 • • bianca hippiäinen
mulle kans..


kaikki varmaan luulee että moon kauheen varakas kun mulla on varaa kysellä kaikkea mahdollista mitä vois ostaa.....en oo.

unelmillakin saa paljon jos uskoo...

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

cterror

Posts: 138

#4 • • cterror
biksu kulta iso halipusssss =)))))))

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

bianca

Posts: 207

#5 • • bianca hippiäinen
kuin myös isukki *plur*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

puupi

Posts: 385

#6 • • puupi the puupi
mennään nyt pe tallinnaan 19.30, jos laaseri ei kiinosta.. niin bookkaa paikkas..
kivaa tulee olemaan..
Ja ihan rohkeesti sitä edullista trippiä tänne päin nyt vaan.. Kiitoos *plur**possu*

--
KM

mushi

Posts: 714

#7 • • mushi laura
Puupi, tänään ois ollu Shapekin... :/

*slurps**slurps*
Mice

Posts: 402

#8 • • Mice .: unique :.
heh.. Bella tosiaan tahtoo että kaikki tulis tonne Shapeen..
Kaikissa thredeissä täällä föörumissä on Bellan kutsu tonne.. *nauraa*

--
This won\'t hurt, I promise..

¡ Previous post about a year ago !
Fyrisch

Posts: 4,525

#9 • • Fyrisch
Mult löytyis EHKÄ siljan b-luokan vapaalippu (helsinki<->tukholma tai helsinki<->tallinna )

*hymy*
Major Tom

Posts: 266

#10 • • Major Tom
mun kans saa lähtee pietariin tai Riikaan laivalla melkeen ilmaseks vaikka joka viikko. Tietenkin jos uskaltaa jakaa hytin mun kanssa *hymy*
Saara

Posts: 1,954

#11 • • Saara #2970
Haluisin mennä jonnekkin lentokoneella....En oo koskaan ollut moisessa (enkä tosin missään muualla kuin Ruotsissa ja Virossa) joten olis varmaan ihan jees lentää jonnekkin vielä tän elämän aikana *hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Spanks

Posts: 789

#12 • • Spanks Löysä P***a
kaveri päivittelee matkatoimiston sivui... kattelin kerran paljonko se joutuis maksamaa esim lennoist Barbadokselle... hinta oli julmat 365 euroa ja tokioon 130 euroa... ainut huonopuoli on vaa et majoitus pitäis hommata ite ja sen kaverin pitäis lähtä mukaa... sitä tyypiä kun ei kestä kuin minuutin...*hih*

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.