Loco : Rough Beats by the Laituri 12.6.2004 @ Turku

38 posts, 2 pages, 5,672 views

p3T0

Posts: 386

#22 • • p3T0 häslä
vartin pystyin olee siellä sit oli pakko lähteä kotiin nukkumaan.. jatkoile olin jo lähdös ku heräsin mut olen sit kännispäissäni taas hävittäny lompakkoni prkl *grr**känni*

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Rocca

Posts: 3,064

#23 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
OLI niin nättii voi pojat eliotti ja Protsku rulaa.... mut parhaimmat piisit kyl heitti sebastia & octan ilman vastaväitteitä oikeen kunnon UK HH setti ja niin PRKL HOOVEREITA... Carboni meni jonkun verran ohi mut ei siel kyl jaksanu oikeen polkata ku E-NRG väänsi yli hiuka niit efektejä välillä tais poika olla pikkasen humalatilassa ja silleen *uuh*...jatkoillekki päästiin mut ei siel tuntia kauempaa jaksanu olla ku silmät alko painumaan ja silleen... Mut 23.7 uudestaan uusilla kujeilla Kiitoksia Järjestäjille suuresti tästä TAAS kerran *piis* *edit* Ja kyl sai hymyn huuleen ku kattos mitä siel baaritiskin taka touhuttiin siel oli kauhee vesi sota niil henkilökunnalla...*nauru*

[muokattu 13.6.2004 21:07]

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Alllu

Posts: 3

#24 • • Alllu .::Euphoria::.
jees...nättii oli taas kerran *jiihaa* ja proteuksen setti oli ihan über *aplodit* *iloinen*

--
-Alllu-

Zimeon

Posts: 310

#25 • • Zimeon
Mahtavat bileet oli vaikka lähdin liikenteeseen ilman isompaa bilefiilistä. Hyvää musiikkia soitettiin jälleen kerran, ei voi muuta sanoa !! *aplodit**jiihaa*

Propsit ja kiitokset kaikille järkkäreille ja tietenkin levynpyörittäjille !
sakin

Posts: 178

#26 • • sakin
Sebastian ja Octan soittelivat todella hyvin, nää jätkät onnistu b2b helvetin hyvin.

Nessi ehkä lievä pettymys, odotukset oli kai liian kovat... TAI edelliset herrat oli vaan taas niin hyviä...

proooteuksen tahdissa sai sit riehuu just sillä tavallla ku itse halus *muhaha*
takuu varmaa setitystä !! meikäläinen tykkää bilettää tän herran musiikkia kunnon kännissä !

Valomies hoiti hommansa hyvin, mitä locoihin tulee niin parasta työskentelyy mitä oon päässy todistamaan.

Kiitos Jani bileistä mulla oli HAUSKAA !! ( sano terveisiä baari henkilökunnalle, palvelu on todella hyvää *nauru*

aamulla ei ollu sit enään niin mukavaa... onneks tinnitys meni ohi.. jos tajuis ottaa tulpat vaan mukaan, niiden käyttö on jääny liian vähälle.


S.
Dancer

Posts: 125

#27 • • Dancer RyhmäRatsastajat
Oli ihan kivat bileet jälleen kerran*hymy* Uskomatonta miten locot on ollu taattua laatua joka kerta, ainakin meikäläisen makuun. Nytkään itse alkutilanne ei ollu mitenkään valosin. Olin maannu kotosalla 37-38\'C kuumeessa koko viikon *nuha* ja sitten pitikin olla jo lähtemässä turkuun ja locoihin. Kerkesin jo pari kertaa junas miettiä, et reissu tulee olemaan kyl ihan vika tikku, mutta toisin kävi!

Locoon auringonhattu-uutteen ja buranan avulla! Teho oli ilmeisen hyvä, sil locos melkein heti tanssilattian puolelle ja sieltä ei sitten tullukkaan poistuttua kovin äkkiä, vaikka alkuperänen tarkotus oli vaan lähtee kuuntelemaan hyvää musaa*justjoo* Meitsi riehui tanssilattialla heti rx, loppu setistä aina loppuun saakka ja jatkaen vielä aamujatkoilla samaa rataa. Ompahan ainakin bakteerit saanu kyytiä. Itseasiassa taisivat säikähtää pahemman kerran *juonittel*
Kiitoksia kovasti hauskalle bileporukalle ja meidän huoltojoukoille ennen aamujatkoille lähtöä! Meininki oli kerrassaan ylipääsemätöntä, samoin kuin musiikki. Rx, octanin ja sebastianin b2b samoin kuin proteusta olisin voinu tanssia ihan kuinka kaun tahansa Kiitokset dj:lle*jiihaa*

--
Lebe nicht am Morgen!!!

Wulan

Posts: 91

#28 • • Wulan
Oli kivaa*sydän*
Locot tuntuu paranevan joka kerta!!
Ainoa miinuspuoli on Grabin huono ilmanvaihto: istuessakin tulii kuuma.
(No, ens kerralla nämä kinkerit onkin Klubilla)

Aamujatkoille Raision kautta*hymy* ja lysti jatkui!!

Kiitos järjestäjille, uusille ja vanhoille tutuille, Raision pojille ja erityisesti Dancerille kun et antanut vaihtaa junaa Tampereella kun oltiin menossa kotiin*nauru*

[muokattu 14.6.2004 08:04]
Orfeus

Posts: 5,872

#29 • • Orfeus
No huh oliha taas kemut...tuli oltuu ehkä köykäses*känni* Carbonit ja Proteus maistu jälleen ja kivaa oli! Kiitos kaiffoille hyvästä seurasta!

Aamujatkot oli kyllä*sydän*

[muokattu 14.6.2004 08:55]
JanJan

Posts: 189

#30 • • JanJan
Juup, kiitokset myös omasta puolestani ihmisille...:))))) tuo lämpöhaitta johtunee siittä, että talon ilmastoini meni edellisenä päivänä rikki...:(((( meillä oli siellä 2 laseria, huom. ”oli”, kunnes ohjauspöytä sanoi työsopimuksen irti.... mutta tästä on hyvä jatkaa, Kubilla tulee sitten olemaan aika pippalot, katsotaan mitä kivaa saadaan sinne aikaan.......*aplodit**aplodit**aplodit*

[muokattu 14.6.2004 21:05]
Jussi Soro

Posts: 6,385

#32 • • Jussi Soro choon!
Juuh, kivaa oli, jatkoilta löysin itseni jopa soittamasta, eli ei ihan turha reissu :)
mana

Posts: 60

#33 • • mana pieni tyhmä fyysikko
Huippua oli, taas. :) Valitettavasti en ehtinyt Proteusta kuuntelemaan ihan alusta saakka ja Carbon Based oli myös hulvattoman hyvä, mutta senkin kuuntelemisen jouduin jättämään kesken kun piti kiirehtiä bussiin... Jatkoille en valitettavasti päässy, sillä aamulla oli tiedossa koko kesän ainoa sunnuntaityöpäivä...

Lisää tällaista Turkuun!! :) Ei jaksa odottaa reilua kuukautta...

--
If you do it you'll regret it, if you don't do it you'll regret it. Either way your going to regret it, you might as well just do it.

:cybadogg:

Posts: 38

#34 • • :cybadogg: Team Raaka Raisio
oli kyl todella hyvin järjestetty tapahtuma....*kuolaa* erityisesti proteus oli tapansa mukaan täysi huippu ja ihmiset erityisen hyvin mukana... erityisesti yksi*syn**syn* joten lyhyesti ISO kiitos henkilökunnalle
blender

Posts: 2,552

#35 • • blender Arcade | KAIKU
mua vieläkin ihmetyttää mistä tuo nimi tulee tähä tapahtumaan *nauru*
anis

Posts: 2,451

#36 • • anis
Locoista on vähentyny nykyään huomattavasti jengi...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

BUTCHER-KK

Posts: 595

#37 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
joo hyvät pippalot oli taas turussa mut jotain oli epä täydellistä! en tie mikä? ehkä oli vähän pokukka? tai jotain? tai vähän red deviliä 9% veressä? tai ehkä mä olin väsynyt hiirvestä matkasta Tampere-Viipuri-Lahti-Turku! voi —ittu en tie jotain oli hyonosti! ehkä aamujatkot? en tie!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

martina

Posts: 1,875

#38 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kivaa oli. *jiihaa*