Wappuliekitys - Ravintolalaiva Wäiski 30.4.2004 @ Helsinki

32 posts, 2 pages, 3,476 views

Karski

Posts: 6,049

#21 • • Karski Pomon kätyri

Timmo:
Varsinkin Tres oli mukava tuttavuus, vaikka kyseiselle herralle viinapiru taisi tehdä tepposet... *nauru*



Joo, oli mukava tavata *piis*

En tosin muista olleeni edes kovin humalassa *nauru*
Mikä on yks varmimpia merkkejä siitä että
olin aika hyvissä *känni*

Mutta nää oli wappuliekitykset joten se
kuului vähän niinkuin bileiden teemaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sts

Posts: 7,969

#22 • • sts Sama pyynti aitta!
Bileet oli parasta saantia :)

Oli ihan hemmetin hauskaa
sts

Posts: 7,969

#23 • • sts Sama pyynti aitta!
Muuten allekirjoittaneesta tuo ”jono oli liian pitkä”-valitus on aika outoa, kun miettii että bileet olivat vappuna ja siitä halvimmasta päästä, hyvällä lineupilla, niin pitäisi jo järkikin sanoa että kannattaa tulla ajoissa jos ei halua joutua baari jonon uhriksi.
patis

Posts: 1,158

#24 • • patis 10

sts:
Muuten allekirjoittaneesta tuo ”jono oli liian pitkä”-valitus on aika outoa, kun miettii että bileet olivat vappuna ja siitä halvimmasta päästä, hyvällä lineupilla, niin pitäisi jo järkikin sanoa että kannattaa tulla ajoissa jos ei halua joutua baari jonon uhriksi.



Jono ei ollut liian pitkä. Mulla ei ollu mihinkään kiire ja olisin ihan hyvin voinut jonottaa vaikka tunnin. Sitä Ryysäämis ja tunkimeininkiä siinä sillalla vaan ei voinut kutsua jonotukseksi.

Osa varmaan ryysäs jonon ohi ihan asialla, mutta eräältäkin tytöltä kun kysyin mikset jonota niinkuin muut niin vastaukseksi sain ”mun poikaystävä on tuolla sisällä”. Aivan käsittämätöntä kiilailua.
Korbenn

Posts: 50

#25 • • Korbenn
Oli kyllä loistavat bileet, loppuun asti. Tarpeeks aikasin kun meni sisään, ni eipä tarvinnut kärvistellä jonossa.
Avatar
#26 • • kelasin Guest
alakerrast en niin välittäny (vino lattia ja tahmanenkin vielä *poks*) mut yläkerran (tai siis välikerroksen) meno oli kyllä niin *plur* et huh.. oli vaan pakko säästellä viel illuihin v'ähän tanssaus energiaa.. *vink*

kokonaisuudessaan ihan pirun hyvä wappu
1975

Posts: 13

#27 • • 1975

patis:
Jono ei ollut liian pitkä. Mulla ei ollu mihinkään kiire ja olisin ihan hyvin voinut jonottaa vaikka tunnin. Sitä Ryysäämis ja tunkimeininkiä siinä sillalla vaan ei voinut kutsua jonotukseksi.



Ajoissa tosiaan kun tuli paikalle ei tarvinnut ihmetellä jonoa tai muita rajamuodollisuuksia. Minä tosin kävin silti jonossakin kun pidin ystävälle seuraa joka jostain syystä halusi paatille...:) Anteeksi siitä että tulin sisältä jonottamaan.

Ryysä oli tosiaan aika lahjakasta, mutta hyvinhän se siitä laantui!

Kokonaisuudessaan ihan hyvä juttu, vaikka olisihan siihen vähän voinut lisätä jotain. Itsekin olisin voinut olla erilailla... :)

Kiitos ja anteeksi kaikille.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#28 • • Peikkotyttö
olen kyllä iloinen että tajusin tulla bileisiin jo ennen kahdeksaa,oli ihan loisto meininki*jiihaa*Happy hour teki kyl tehtävänsä,ja olin jossain vaiheessa aika hävyttömässä humalassa*känni*oli silti kyl ihan parasta!

--
Groove is in the Heart

Twist

Posts: 925

#29 • • Twist Team Kemuttajat
Tultiin bileisiin siinä 23.00 ja jonoa oli kauhea...tässä vaiheessa osa porukasta päätti lähteä muualle joka vei hieman fiilareita...Noin 5metriä ennen sisäänpääsyä ihmiset alkoivat tunkemaan vaan eteenpääin ja meinattiin jäädä puristuksiin , mutta Ihmiset kuitenkin tajusivat kun heille huusi älkää tunkeko...Itse bileissä oli ainakin itselläni lepposa fiilis ja jalalla pistettiin koreaksi...WHiii kunnon wappu meininkii..!
Borou

Posts: 33

#30 • • Borou n00b
Mikä siinä jonossa muuten tökki, päästettiinkö vaan hissukseen sisään vai oliko ihmisiä oikeasti niin paljon? Tuntu että missään vaiheessa ei botski ollu mitenkään erikoisen täynnä, ”keskikerrokseen” mahtui joka välissä istumaan, pöytiä oli tyhjänä. Alhaallakin mahtu jorailemaan ihan hyvin :)
mehukatti

Posts: 335

#31 • • mehukatti dude
kyllähän tota jonotusta vois helpottaa myös silleen, että olis tolpilla ja nauhalla merkitty jonon paikka ja sitten joku poke kattoo ettei varsinkin jonon sisäänkäynnin puoleinen pää muodostu ihan kaaokseksi, kuten yleensä tuntuu käyvän. ei vaan useinkaan tunnu järjestäjii kiinnostavan moinen homma ja yleensä tollasissa tapahtumissa jää paskan maku suuhun jo ennen sisäänpääsyä ellei sitten itekin etuile täysin sumeilematta. tietty mitä enemmän on kännissä tai muussa kuosissa, niin sitä vähemmän kaikki tollanen haittaa.
pinkki

Posts: 308

#32 • • pinkki säätö et co.
omat muistikuvat sanoo jotain siihen suuntaan että puol yhentoista aikaan saavuttiin jonoryysistä leikkimään. Aikansa roikku siinä sillan keskellä riepoteltavana kun porukkaa änkes väellä ja voimalla botskista ulos ihmisten läpi ja toiset änkes jonon perältä botskin oville - taas ihmisten läpi, ja edessä poke raivoo et ”peruuttakaa, KUKAAN EI PÄÄSE SISÄÄN” useempaan otteeseen ja jonon perällä toinen poke raivoo et ”NYT KAIKKI TAAKSEPÄIN SIELTÄ SILLALTA!” ilman että mikään muuttuu mikskään. Meni sit ekaa kertaa itteltäkin aivan kaikki mielenkiinto ees yrittää päästä sisään ja poistuttiin takavasemmalle. Että se niistä wappuliekityksistä :/