Armoton kalsarikänni mix

12 posts, 1 page, 2,612 views

Orfeus

Posts: 5,872

#1 • • Orfeus
Tässä tällänen epämääränen räpellys eilisyöltä! Laukkaa löytyy sillä meno oli kova ja päkspinnii sitäkin enemmän! Soitettu lähes suoraan locossa mukana olleesta pakista eli klasaria varmasti löytyy enemmän kun tarpeeks!

Offline

P:S. Viimeisestä raidasta mieletön respekti Epilimille ja samoin hänen koko tuotannolleen!!!

[muokattu 25.4.2004 14:27]
Pablo

Posts: 1,875

#2 • • Pablo
biisivalinnat on mun mieleen. oi niitä aikoja :)
kyllä oletkin tosiaan kikkaillut - toden totta muutama rohkaiseva ryyppy ehkä liikaa ?!*nauru*
Orfeus

Posts: 5,872

#3 • • Orfeus

Pablo:
biisivalinnat on mun mieleen. oi niitä aikoja :)
kyllä oletkin tosiaan kikkaillut - toden totta muutama rohkaiseva ryyppy ehkä liikaa ?!*nauru*


Ehkä kenties ja kun ottaa huomioon että väsykin alko jo painaa ja ei ollu tarkotus kuitenkaa mitää super quality tapee tehäkkään*eiei*

[muokattu 12.4.2004 16:01]
NextAce

Posts: 2,505

#4 • • NextAce Alienated
Scorpia*sydän* lisää kommenttia kun ehdin kuunnella loppuun*piis*

--
-Alienation-

-----

Flamie

Posts: 478

#5 • • Flamie
Aaah.. Oldies. *nauru*

Niinkuin tuo Pablo-poju tuossa jo sanoski ni oikeen kunnon reipasta kikkailua.*pahis*
Oikein maittavaa menoa. Parin ennen kuulumatonta biisiä on mahtunu mukaan..

Oisko mitään tracklistin poikasta jossain vaiheessa?*vink* Kuullu olen noi biisit mutta se tunnistus sitten jää sitten sikseen.
*piis*

[muokattu 14.4.2004 13:58]
display23

Posts: 3,069

#6 • • display23
ihan pimeen rentoi biisei!
klasarit rokkaa!*sydän*
Orfeus

Posts: 5,872

#7 • • Orfeus
Tokihan mä tiän noi kaikki piisit mut en oo viel kirjottanut mitää ja en ees muista mitä kaikkee tossa on ni pitäs nyt kuunnella itekki uusiks*blush*
Orfeus

Posts: 5,872

#8 • • Orfeus

Galrav:
ihan pimeen rentoi biisei!
klasarit rokkaa!*sydän*


Niin aina*joo*
Cassu

Posts: 634

#9 • • Cassu Vieras omassa elämässä
kyl mä diggasin.....kivaa scrätsäystä....toimiva kokonaisuus.....ilolla kuuntelee toistekin...lisää lisää....*kumartaa*

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Orfeus

Posts: 5,872

#10 • • Orfeus

Cassu:
kyl mä diggasin.....kivaa scrätsäystä....toimiva kokonaisuus.....ilolla kuuntelee toistekin...lisää lisää....*kumartaa*


Voips olla parempi ettei iha heti tuu*iihhih*
Oon kyllä kaavaillu iha virallista jatko-osaa tolle hard nrg classics mixille jonka julkasin viime kesänä*juonittel* Toisaalt voi olla et pukkaan taas jotai freeformii tossa kesän korvalla ulos*juonittel*
Orfeus

Posts: 5,872

#11 • • Orfeus
Offline!
Keniro

Posts: 369

#12 • • Keniro
Tää on kyl hyvä setti, oon tän pari kertaa kuunnellu ja hyvämielihän tälläsestä tulee, basso potkut on ehkä vähän liian hentoja/kevyitä mutta muuten kunnon kiksutteluu (9/10) *jiihaa*