Club Alternative 17.4.2004 @ Helsinki

32 posts, 2 pages, 3,555 views

s4ga

Posts: 325

#21 • • s4ga
Jepjep, oli kyllä yllättävänkin hauskaa! *hymy*
Ozie onkin tuossa jo ehtinyt kirjoittelemaan pikkaisen porukkamme meiningeistä, ainoo vaan että iteltäni loppui voimat jo vähän aikasemmin ja meinasin nukahdella tanssilattian takanurkan nojatuoliin *ding**nauru* *entajuu*
Kiitokset vielä kanssahippastelijoille, kivaa oli *sydän*

Kinli:
Ja kuvia on noin 70kpl *hymy*


Missä missä? ^__^ *kuumottl*

--
Miau. ^__^

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se
KIITOS KAIKILLE *sydän*

Oli oikeen ihana ilta ja porukkaa tuli enemmän kuin osasin kuvitella.. *plur*
Mä olin hieman väsy mut kyllä mäkin jaksoin vähäsen tanssii... *hymy*

KIITOS Swiss, Kinli ja Galrav upeista seteistä oli oikeen nannaa *plur*

”polkka”-iltoja on luvassa tulevaisuudessakin lisää mut ens viikolla kuten jo Kinli mainitsi jatkamme trancen merkeissä jolloin silloin on soittamassa OlliS, Zwek ja meidän oma Kinli.. *jiihaa*

Oikeen iso kiitos ja ens viikolla uudestaan *jiihaa*

ps. uskon et kuvat lähetetään anqqalle ja se lisää ne sitten klubbariin *hymy*
bubbelgum

Posts: 2,477

#23 • • bubbelgum ~sylikissa~
Noniih! Ohan tässä tullu jopa tunti nukuttua niin nyt voi hyvin jo tulla tännekki kirjottelee *nauru*
Mulla oli kiva ilta, vaikka paikalle tultiinki aika myöhään.. Mut Galrav:in setin ehti kuulla kokonaan alusta loppuun, ja kyllä biisivalinnat rokkas ainaki tän tytön päässä ja jaloissa *jiihaa* Eipä oo pitkään aikaan tullu tampattuu noin ankarasti *plur*
Kiitokset kaikille kamuille jotka oli ilmestyny paikalle! *hali*
Niin juu, ja tuli sitä käytyy \”naruhousujengin\” kanssa ylhäällä vähä sheikkaa pebaa ja aiheuttaa pahennusta nirppanokka pissismuijien silmissä *iloinen* *aplodit*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Zebir

Posts: 659

#24 • • Zebir
Erittäin hyvät bileet oli. Ainoat miinukset olivat yllättäen känniääliöt. Onneksi hekin lähtivät aika nopeasti aina pois. Galravin setti laittoi polkka-jalan koville jo alusta asti ja nyt on sitten jalat taas kipeät. Ne pääntakomiset kyllä kruunasi koko setin. *nauru* Eipä ne pikkumokat siellä menoa haitanneet yhtään. Kiitos vielä Paul Glazbyn Hostilesta. *sydän*

Toivottavasti tulevaisuudessa ne hiphopparit sun muut jättää tulematta alakertaan tai ainakin jättää tulematta tanssilattialle. Niitä oli ärsyttävä väistellä ja pari kertaa tuli mieleen käyttää hyväksi todettua kyynärpäätaktiikkaa.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Ozie

Posts: 1,389

#25 • • Ozie

bubbelgum:
Niin juu, ja tuli sitä käytyy ”naruhousujengin” kanssa ylhäällä vähä sheikkaa pebaa ja aiheuttaa pahennusta nirppanokka pissismuijien silmissä *iloinen* *aplodit*



Haha, näköjään käyny kaikki vuorotellen aiheuttamas pahennusta yläkerrassa. Hienoa *nauru*
Avatar
#26 • • pinjuzska Guest
*sydän**sydän**sydän*

aivan mahtavaa,aivan mahtavaa....onneks tulin ”käväsemään”
KaveriTavara

Posts: 440

#27 • • KaveriTavara pyryharakka
oli aivan mega hauskaa, vaikka paikalle pääsinkin tosi myöhässä.
ehti siinä kyllä tunnin verran jalkoja nostella ja energiaa kuluttaa *jiihaa*
kiitos Galraville loistavasta setistä ja levystä *sydän*

--
hyvässä lihassa ei harmita

UnityF

Posts: 15,721

#28 • • UnityF joo just se

Zebir:
Toivottavasti tulevaisuudessa ne hiphopparit sun muut jättää tulematta alakertaan tai ainakin jättää tulematta tanssilattialle. Niitä oli ärsyttävä väistellä ja pari kertaa tuli mieleen käyttää hyväksi todettua kyynärpäätaktiikkaa.



Mun mielestä ne pysy aika hyvin poissa.. Itse en ainakaan huomannu kuin pari kertaa joidenkin tulevan alas mut muuten oltiiin melkein koko ilta ”omalla” porukalla.. yläkerran väki kun ei tajuu hyvää musaa... *hih*
nokua

Posts: 305

#30 • • nokua viidakko vekara
kerranki oli premissa luvattu alakerta hyvää saundii varsinki vikat minuutit.. premin alakerta ”luvattu maa”*pahis* kunpa ois kiksu tikkarit riittäny loppuun asti. *hahjust**jiihaa*
Kana

Posts: 69

#31 • • Kana lässski
Olin ihan ihmeissäni et siel tuli jopa enemmän ku pari HC biisiä, just the way I like it*sydän**aplodit*

--
Techno 4 life!

innae

Posts: 1,377

#32 • • innae PaskaJätkä
Koska tuleepi kuvia*ding*

--
PaskaJätkä