Saturday Trance Treatment 27.3.2004 @ Helsinki

30 posts, 2 pages, 3,021 views

Uhuu

Posts: 844

#21 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
olis siis sittenkin pitänyt tulla piipahtaan...
meninkin sit vaan nukkuun...

-ainaväärässäpaikassauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

herman

Posts: 207

#22 • • herman
Jättekivaa oli taas *iloinen* yllättävänkin, kun muistaa että yläkerrassa oli normaali baari-ilta ja meno sen mukasta. Noh, alakertaan sitä oltiin tultu ja siellä myöskin tuli viihdyttyä koko ilta.
Isot *aplodit* trinityn porukalle, etenkin wertille.
tiipi

Posts: 506

#23 • • tiipi
oioioi et oli iiihanaa! *jiihaa*
mukavan paljon oli porukkaa saapunu paikalle ja sen takii tunnelmaki oli kyl katossa *iloinen*
älyttömän hyvä olo jäi eilisestä, eli kiitos ja niiaus Wertille, Aidanille ja Zwekille *joo*
wau!

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Fyrisch

Posts: 4,525

#24 • • Fyrisch
yllättävän paljon porukkaa oli joo, mut ei se haitannu ollenkaa *joo* ihmetyttää vaa toi portsareitten läppä et piti tulla lopettaa meno noin aikasin *dissaa*
moksu

Posts: 1,386

#25 • • moksu [Dimension]
Jeps, oli kyll hauskaa*plur* kiitoksia aidanille, zwekille ja wertille, harvemmin on ollut niinkin kivaa premissä. Vaikka nyt myöhempää saapu paikalle niin kyll sitä hien siltikin onnistu saamaa*iloinen*
niin ja niistä pokeista.. hienosti ne hoitivat hommansa poistamalla yläkerrasta? eksyneitä kaatuilijoita*hymy* ja miks niin aikasin käski lopettaa, niin kesäaikaan siirtymisen takia bileet kesti tunnin vähemmän ja ne halus tod.näk. saada ajoissa alakerran tyhjäks ettei ole sit kahta aluetta tyhjennettävänä..kun taitaa sen yläkerran kanssa olla aina vaikeeta*hymy*
no mut kivaa oli ja kiitos siitä, ei harmittanut laivasta pois jäänti*joo*
UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se

mokkeri:
miks niin aikasin käski lopettaa, niin kesäaikaan siirtymisen takia bileet kesti tunnin vähemmän ja ne halus tod.näk. saada ajoissa alakerran tyhjäks ettei ole sit kahta aluetta tyhjennettävänä..kun taitaa sen yläkerran kanssa olla aina vaikeeta*hymy*
no mut kivaa oli ja kiitos siitä, ei harmittanut laivasta pois jäänti*joo*



jep jep jep toi on just se syy jotta ei tuu kauhee ruuhkaa kun lähtee narikoille ja alakerta on aina menny sen takia aikasemmin kiinni. Itse en ollu enää tolloin paikalla joten en tiedä monen aikaa se musiikki lopetettiin kun mä olin lähteny jakaa flaikkuja.
Muakaan ei harmita yhtään et ei tullu lähettyy laivalle.. *hymy*
-P

Posts: 4,972

#27 • • -P

UnityF:
Muakaan ei harmita yhtään et ei tullu lähettyy laivalle.. *hymy*



En nyt tiedä että voittiko tuo laivan, mutta helvetin hyvää tuo silti oli =)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

KaveriTavara

Posts: 440

#28 • • KaveriTavara pyryharakka
oli kyllä tosi loistavaa musiikkia tarjolla mutta olin hieman vittuupää tuulella niin en saanut oikeen mitään fiilistä.
kiitos aidan, zwek ja wert ja kaikki ne jotka jaksoivat seurustella kanssani *hymy*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Kinli

Posts: 782

#29 • • Kinli

Aidan:
lisää tulee ihan varmasti sen tää ilta varmisti!



niin tulee.

premin alakerran konsepti (la-illat siis)
muuttuu kohtapuolin vastaamaan tätä
meininkiä.

mut siitä lisää inffoo omaan topicciin..

stay tuned.. *vink*

edit: typo

[muokattu 30.3.2004 08:54]
UnityF

Posts: 15,721

#30 • • UnityF joo just se

Kinli:
---
Aidan:
lisää tulee ihan varmasti sen tää ilta varmisti!
---


niin tulee.

premin alakerran kosepti (la-illat siis)
muuttuu kohtapuoli vastaamaan tätä
meininkiä.

mut siitä lisää inffoo omaan topicciin..

stay tuned.. *vink*



todellakin mä alan jo *juonittel*.... *vink**hymy*