Infected lifestyle

11 posts, 1 page, 2,587 views

Avatar
#1 • • moria Guest
Kuulin huhua, että goajumalat infected mushroom saapuu suomeen, pitääkö paikkaansa? tais olla 5.6 makasiineilla tai jotain. jos jollain peikolla on tietoo asiasta enemmän niin pika pikaa postausta tänne! niin juuri tänne näin!
Ja lähtis kyllä jalat lentoon siellä keikalla....*voiei**ökkö*
Mnj

Posts: 174

#2 • • Mnj Mönjä
muistaakseni se tulee 5.7 mut en oo tosta täysin varma

*ökkö*

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Mnj

Posts: 174

#3 • • Mnj Mönjä
a thirteen party vr-makasiineilla pe 5 heinäkuuta
ennakot 16 ovelta 20

--
Dead to the world. Alive for the journey.

arty

Posts: 159

#4 • • arty diskopunk
jos ne tulee.. niin on pakko päästä sinne.. *plur* B O M !

--
||

Avatar
#5 • • Deus Guest
ahhh... huomenna...!!!! *vink* ei muutaku porukkaa kasaa ja sinne *heiii*
Avatar
#6 • • tachyon Guest
Mä -> siellä se on saletti *ding*
Avatar
#7 • • mennis Guest
Sitä tässä olen pohdiskellut, että mahtaakohan "Sieni-keikan" jälkeen olla mitään hyviä jatkoja....voi olla, että edelleen jalka vipattais *hih*
Avatar
#8 • • tachyon Guest
Aivan *super* meno oli... tajunta räjähti sfääreihin kun symphonaticin alkujumitukset tunkeutuivat aivokuoreen.*ding*
ilarip

Posts: 731

#9 • • ilarip
Aino:

no OhhOhh.. Koxboxii, Hallucinogen... ja jos nyt vielä INFECTEDkin *plur**sydän**ökkö*!!! Voiko kesä enää paremmin lähteä käyntiin! Vuos sitte oli kyseiset niin helmiä että ei voi jäädä pois mistään hinnasta! jipppiiiii!



ps. oot vuode myöhäs
ezzy

Posts: 8,060

#10 • • ezzy Droid-pappa
infectedin uusin levy 'converting vegetarians' on kyllä helvetin hyvä. pitänee tukea näitäkin bileitä :))
zaler

Posts: 1,545

#11 • • zaler e h k i s
hmmm...ihme juttu, mä en oo kuullukkaan et infected tulis nyt suomeen...mut...joo

Aino:

no OhhOhh.. Koxboxii, Hallucinogen... ja jos nyt vielä INFECTEDkin



niinpä *iloinen*
kyl noi varmasti ois tosi kovat bileet ja saundi olis varmasti tosi jees mutta nois mainstreambileissä oo se meno mitään maailman "hurjinta" *justjoo* you know...?*vink*
no joo, ihan sama...mut kyl jos se nyt tulee/ sit ku se joskus tulee niin kyl se on pakko käydä kattomassa...

--
let´s eat to the beat!