thaimaa - full moon partyt (ketään menossa?)

12 posts, 1 page, 3,074 views

typ0

Posts: 1,892

#1 • • typ0 syntax error
elikkäs tuli tässä mieleen.. oks ketään lähössä thaimaaseen full moon partyihin.. itse olen siellä noin 99 % varmuudella ja jos sinne jotain partyanimaaleja ois tulossa niin oisha se kiva törmätä siel..

edit: nii ja jos joku siel on joskus ollu niii jotain kokemuksia ois iha kiva kans lukee.. *plur*

[muokattu 24.3.2004 07:00]

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

typ0

Posts: 1,892

#2 • • typ0 syntax error
ynh... yrittäkää ees *nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

DagO

Posts: 1,066

#3 • • DagO häröö
Eli porukka varmaan haluis tietää missä kuussa ku noihan järjestetään joka kuukausi. Itse olin vuonna 2002 joulukuussa ja hauskaa oli!! *jiihaa* kannattaa sit mennä sinne koh phanganille jo parii kolmee päivää aikasemmin jotta saa sielt bungalown. Hauskaa matkaa......*jiihaa*
Orfeus

Posts: 5,872

#4 • • Orfeus
Oiski varmaa hieno reissu mut ei taia budjetti aintaa periks*nauru*
itis

Posts: 2,518

#5 • • itis Morning Star
Thaimaas olis kivaa mut ei nyt satu lojuu nurkissa paria tuhatta euroo tai lentolippui *igor*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

anqqa

Posts: 4,034

#6 • • anqqa tirehtööri

typ0:
edit: nii ja jos joku siel on joskus ollu niii jotain kokemuksia ois iha kiva kans lukee.. *plur*



ihkut hipat. tosiaan kannattaa mennä useampi päivä etukäteen jos meinaa sillä puolella saarta asustella, me oltiin muutama päivä aikasemmin off seasonilla ja silti kesti monta tuntia ennen kun löydettiin asumus. tokihan voi lusmuilla ja jäädä samuille asumaan, sieltä kun kumminki veneitä menee parin minsan välein tonne, mut eiei.. meno koh pha nganilla muutenkin niin rentoa että kannattaa esim viikko löysäillä siellä =)

pidä sandaalit jalassa ja bucketit virtaamassa.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

typ0

Posts: 1,892

#7 • • typ0 syntax error
joo joka kuukaus noi järkätään ja mä sinne oisin menos toukokuus...

ja ihan silleen muuten tosta rahasta.. että olin thaimaassa tossa hiihtolomalla jo viikon..(koulussa singapores ei varmaa muute ois tullu lähettyy..) nii kuitenki ainoo kallis sijotus toho reissuun on lennot... voin sanoo et kelan 400 E opintotuella kävin joka päivä syömäs hotellien puffet puolella niin paljo ku jakso... ja yöstä maksoin siis nukkumapaikasta 3-6 euroo yö.. safkoista 50 centtiä-2 euroo per päivä.. hmm no noita maksullisia naisia en kokeillu.. mut ei nekää kalliita ollu.. kaveri kerto *nauru* ja vaatteet siel on lähes tulkoon ilmasia *iloinen* joten sinne reppu selkään ja menoks *nauru' *plur*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Spanks

Posts: 789

#8 • • Spanks Löysä P***a
ite oon lähös thaimaahan vast syyskuussa... jos kyseinen ajankohta olis ollu sillon niin olisin ollu mukana...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

kaaputin

Posts: 610

#9 • • kaaputin pällikääliö

anqqa:
pidä sandaalit jalassa ja bucketit virtaamassa.



toden totta aivan mielettömän kivat hipat ja meno muutenkin. sandaalit nyt ei tainnu pysyy jalassa (ei enää sit koskaan löytynykkään), mutta bucketit virtasivat aika reilusti. Voin kertoa että noissa bileissä on nähtävää paljon. tulta pyöritellään musaa laidasta laitaan ja taivaalla möllöttää jättimäinen kuu! juhla huipentuu auringon nousuun jonka itse koin jossain abt polviin asti meressä kuunnellen maailman parasta psykeä!
Kannattaa mennä!!!! (ehkä kesäkuussa taas *juonittel*

--
elämä on <3

m_a

Posts: 1,017

#11 • • m_a
01/04 FullmoonParty:lla käyneenä mieleeni jääneet muistikuvat:

- porukka viinaämpäri kädessä sekoilee hillitysti: kaikki pääasiassa
kävelee/istuu siel sun täällä etsien kai hyvää menoa..turistirysä(tm)
- Äijät kuseksii rivissä hiekkarantaan/mereen.. *poks*
- OIS PITÄNY OSTAA KORVATULPAT
- xtc:n jatkeen jatketta 500bah (=10eur)
- paljon poliiseja

eli ihan pikkupikkupettymys

Mites reissus suju typ0?
Tanjiz

Posts: 370

#12 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Voi apua, mä oon menossa nyt marraskuussa!!!*jiihaa*

*sydän**sydän**sydän*

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..