Soda Popinski feat. Hot Sensation - Always Welcome - 132bpm nuskool breaks_

10 posts, 1 page, 1,910 views

Avatar
#1 • • sakk303 Guest
eli tällaista liam howlettin soundiin rakastuneen muusikon breaks-kohkausta tarjolla.

soda popinski - always welcome 160kbps

tolta sivulta se ylempi biisi vaan imutukseen tai hi-fi playna siitä niin miltäpä maistuu?

lopullinen miksaus ja lopun rakenne on vielä hakusessa mutta toimiiko muilta osin?

kaikki kommentti toivottua ja erittäin suotavaa.

[muokattu 12.3.2004 03:37]
Blues

Posts: 5,414

#2 • • Blues Koning van Afrika
Alku kuulostaa erinomaiselta. Muutamat äänet voisivat olla vähän pehmeämpiä ja kitara peittää mielestäni liikaa muita ääniä. Kuitenkin mielestäni erittäin lupaavaa *sydän* tällaista kun löytyisi lisääkin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

noena

Posts: 3,138

#3 • • noena first breath after coma
mä en oo musa kriitikko en kä muutakaan mutta sanotaanko että kyllä toi biisi jää mun soittolistalle! *joo* *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

rewind

Posts: 129

#4 • • rewind
Hyvinhän tuo polkee. Kitaroita tosiaan saa laittaa hieman pienemmälle ja kenties lisätä niihin vähän alapäätä? Voi olla että menisi puuroksi, vaikea sanoa. Itse olisin jättänyt biisin hieman lyhyemmäksi, lopussa kun ei tule mitään ratkaisevasti uutta.

Jään innolla odottamaan lisää matskua.
Arctic Mystery

Posts: 80

#5 • • Arctic Mystery
Toi musalaji on ehkä mulle hieman outo mut raita ei kuulosta yhtään hassummalle...
Tosin kitarat tuntuu olevan paikkapaikoin biisissä aikalailla pääjuttu joten itse toisin ne aika lailla stereo kentässä eteen....kun ne nyt on aika lailla takana...
Mut tosiaan aika bueno raita.*jiihaa*
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
hyvä ja toimiva kick ainakin... sopivan kivat noi matalat synat.. onko noi kolkista, joku efu pääl?
tosiaan kitara sais olla levitettynä paremmin tohon stereokuvaan... ehkä enempi mukaan ns liam howlettimaisia ”uber” meloja mukaan... semmosia koukku meloja ja rohkeesti vaa semmosia siistei ääniä viel taustalle... mut on kyl muute toimiva raita, ehket tää kitara puoli tästä saundista ei oo ihan niin paljoo se mun juttu ku ne ”muut” tähän saundiin liittyvät asiat... mut silti kyl kohillaa saundi, paitsi toi ”kitarariffi” kantsii muokata paremman kuuloseks stereon kannalta, kuten jo sanoittekin et on kesken eli laittakaapas sit uus jakoon kun ootte lisää säätäny
Miika

Posts: 893

#7 • • Miika
Hyvää poljentoa! Onko skebat soitettu MetalZonen läpi? Kuulostaa melkein omaltani... Tosiaan, ehkä hivenen voisi laskea leveliä, etenkin noissa kierrätyspätkissä. Ko. riffin lopussa on hiljasella, hyvin taitavasti soitettu arpeggio. *taputapu*
Avatar
#8 • • sakk303 Guest
Kiitosta varsin positiivisesta palautteesta! Lisää vaan lunta tupaan!

Joo elikkäs tää biisi on just tänään menossa ”paremmalle telakalle” viimeisteltäväksi että pistetään se lopullinen mixdown vielä sitten joku päivä tänne. Biisin tarkempi kuvaus löytyy siitä biisilatauksen alapuolelta, eli ei, mä en oo soittanu skeboja, mun lapsuudenystävä josta on nykyisin tullut sitten mun yhden miehen orkan kitaristi, on soittanut noi skebat. Ei MetalZonea, sillä on joku tooosi tyyris efu, en muista äkkiseltään nimeä/mallia, mut siis ihan basic stereowaveina se mulle noi heitti ja oon yrittänyt saada niihin sellasta tuhtia munakkutta. Totta, että on sitten päässyt vähän liian lujalle lipsahtamaan noi skittaraidat, mutta asiaan tullaan pureutumaan bassospesialisti o.hassisen kanssa tänään siellä ”paremmalla telakalla”. Katsotaan mitä syntyy. Rakenteellisesti muutoksia tuskin tulee, joten ladatkaa vaan tota ihan huoletta ja mielipidettä kehiin. Yritetään tänä iltana lähinnä viilata noit yllämainittuja epäkohtia ja muualta saatuja kehityskommentteja siihen kuosiin että tota vois tosissaankin yrittää jollekin lafkalle jopa tarjota.
Juhgu

Posts: 7,921

#9 • • Juhgu Virnistelijä
Mahtavaa! Tällaista lisää, ja paljon! Ei muuta valittamista, kuin että kitaraa vähän hiljemmalle. Sopii kyllä biisiin ja kuulostaa oikein muikealta, mutta peittää muita soittimia vähän liikaa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

genki

Posts: 872

#10 • • genki
moi

oisko mahiksia saada 320 mp3nen tai seeree tästä? sen verran laadukasta matskua et tätä vois jo pelailla tuolla ulkonakin...

--
crop circles in the carpet