SamHard - It`s only your way

8 posts, 1 page, 1,478 views

Avatar
#1 • • . Guest
Hardtrancea 128kbps/165bps
Ihan jees miksaus ja omasta
mielestä paras melodia mitä
oon tehny! Kaikki kommentit
ja kritiikki tervetulleita*joo*

linkki
Andy

Posts: 1,019

#2 • • Andy
Hei!!??..yx matto meni melkein koko biisin läpi*täh* ...vanha soundi täs biisis kyl vähä lämmitti ja se lopussa messiin tullu melodia, vaikka ei tosin menny iha silleen miten mä sen olisin halunnu menevän.. :D ..no iha jees vääntö(sry) :j ..kyl siit toisest dikkasin ehk enemmän...*heiii*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Avatar
#3 • • . Guest

ZRO:
Hei!!??..yx matto meni melkein koko biisin läpi*täh* ...vanha soundi täs biisis kyl vähä lämmitti ja se lopussa messiin tullu melodia, vaikka ei tosin menny iha silleen miten mä sen olisin halunnu menevän.. :D ..no iha jees vääntö(sry) :j ..kyl siit toisest dikkasin ehk enemmän...*heiii*



Heh..en noista matoista sen kummemmin ymmärrä mut ilmeisesti
tarkoitit effua!? Tässä miksaus parempi ja soundien puolesta
ei muuta uutta muuta kun toi lyhyestä huuveri samplesta
kyhätty kuvio*hymy*
Andy

Posts: 1,019

#4 • • Andy
..matolla ihan iten tarkotan yleensä sellasta soundia /efektiä joka pyyhkii biisin taustalla jotain kuvioo tai muuten vaan toistaen itseään luoden tunnelmaa..en siis tarkota mitään efektifillin tyyppistä vaan jatkuvaa mahd. biisin tiettyyn tunnelmaan yhdistettävää taustahuminaa, resosoundia, tasasta padia, stringiä tai jotain muuta..
..tossa sun biisissä vaan hämäs se efektimatto siin taustal joka soi ja soi vaan mielestäni aivan liikaa..oki!!?? :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

blender

Posts: 2,552

#5 • • blender Arcade | KAIKU
vähä kuulosti 8-bittiselt suhina soundilta samplijen laatu, tai sit on tosi huono converttaaja tossa mp3:ssa... en noista basso vaihoista kauheesti tykänny... ja toi vokaali kävi päähän ku toisti itseään niin pitkään... kaava ennalta arvattavissa... tosiaan toi syna tosta alusta lähtien, ei ois tarvinnu ehket toistaa itseään noin paljoa kuten zro jo sanokin... ei oikee toi melodia säväyttäny kunnolla.. tuli vähä semmonen ”euro” tosta mieleen.. pikkasen huonossa mielessä... mä kyl tykkäsin sun aikasemmasta enemmän... tää on jotenki ”löysä”..tarviis paljon tiukempia ja parempilaatusia ääniä.. toistaa liikaa itseään monilta osin...perus perus perus...kick on liian lyhyt ja basso vois olla vetävämpi tän tyyppisessä..

*piis*
Avatar
#6 • • . Guest
Jeps*hymy* Noh pääasia että saa luovuuden himon
tyydytettyä ja inspiraatiot purettua*joo*
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]
Kylpyamme ei oo ehkä paras ”tila” meno biisille. Tästä puuttu massa kokonaan, tee lisää massaa noihin soundeihin niin se potkii paremmin. Muuten melodiat ja lirkuttelut oli mukavan kuullosia.
blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU

SamHard:
Jeps*hymy* Noh pääasia että saa luovuuden himon
tyydytettyä ja inspiraatiot purettua*joo*



juuh no kyllä tää jollekkin varmaan on ihan kohillaan, mulle nyt vaan ei ollut että elä liikaa masennu... *hymy*