Kempton Haartkoor Corpse - 185-225 bpm hardcore for the headstrong + säröä

3 posts, 1 page, 1,082 views

Avatar
#1 • • sakk303 Guest
Suoria biisilinkkejä ei tuonne mikseriin pysty pistämään mutta tuolta löytyis jonkinnäköistä raakaa jyystöä. Huumoriakaan unohtamatta. Tutustumista vaan rohkeasti, ei ne pure, tempoa ja muka-uhoa on vaan niin perkeleesti´. *kivatsulle*
Kempton HC Corpse
blender

Posts: 2,552

#2 • • blender Arcade | KAIKU
eikös näitä sanota gabberiksi? yleesä ottaen biisit oli vähä turhan juustosia mun makuun, sitä samaa ku monet muut vanhat... ei oikee säväyttäny yksikään, omaperäsyyttä lisää.. sit muutama erikseen arvostelu:

boomtrack:

jostain tässä pidin mut en tie mistä, enempi samplei ehkä mukaan, tuntui et siinä oli jotai 5 raitaa meneillää vaa...

Lo Mathafkha:

tässä vokaalit oli enempi mieleen ja alun liidi parempi ku noi ikuvanhat kopioliidit... niissä meni tänki osalta hermot


Ei ollu oikeen mulle nämä *piis*
Itse tekisin jotain omaperäsempää noihi soundeihi, ei oikee jaksa kaikkien biisien kohalla kuunnella samoja sampleja...
Hixxy

Posts: 522

#3 • • Hixxy HaroPup
Oli joo kieltämättä aika gabberia noi kaikki. Toi knulla din mamma oli iha levoton, meikä diggas *iloinen* vokalit oli ainaki iha loistavat, ja heter kalle, nu du kan höra en, kang kang, hyvä ku en tipahtanu tuolilta *hymy* Noi muut ei oikee ollu mun makuu. olis tosin muutamat knulla din mammat voinu jättää pois ku meinas tullas korvista ulos, mut KÄNG KÄNG!

[muokattu 4.3.2004 15:20]