Laserpoint 2003 28.02.03 @Vanha

196 posts, 10 pages, 42,876 views

Mark

Posts: 7,311

#181 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
joo, aika samat fiilikset ku muillakin. Paikalle n. 22.30, puol tuntii jonossa, saman tien orkideaa kuuntelemaan joka maistu kuten tavallista HELVETIN hyvältä =) Ainoa fiiliksen laskija tässä vaiheessa oli aina yhtä paska äänentoisto, keskel salii aivan liian hiljasella ja skobejen lähel iha liikaa possee. Orkidean jälkeen meni ihme härväämiseks touhu, perwert ei paljoo napannu ja kaikki tutut tuntu hajaantuneen pitkin vanhaa. Fiilikset katos totaalisesti ja viimeistään siin vaihees ku matka baaritiskiltä vessaan kesti 10min väentungoksen takia *dissaa**dissaa* Siinä vaiheessa napsahti ja päätin lähteä v*ttuun moisesta sikalasta, ekaa kertaa poistuin bileistä ennen pilkkua varmaan kahteen vuoteen. eli kootut seliselit:

+laserit, olihan ne hienot =)
+tietty "reiv" henkisyys, ainaki salissa
+makeita asusteita (vaikuttaa osaltaan myös edelliseen)
+tutut aina yhtä plur! =)
+orkidea

-vanha *dissaa*
-spedeördääjät
-väentungos
-paskat pointterit, kaks laukes käteen

mun vanhaboikotti alko perjantaina, saa olla aika megalomaanisen hyvät kinkerit jos aion perseeni paikalle rahdata.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#182 • • yana Guest
[Nuclear]:

Ihmiset taas haukkuneet tota Vanhan 4-point-saund-systemii, niin en tiiä johtuuko Elacineista vai mistä, mut ei se ihan puurolta kuulostanut...itseasiassa yllättävän vähän*ding*



siel oli nyt sama ääni mikä on ollut nosturissa ja sen kyl huomas
UnityF

Posts: 15,721

#183 • • UnityF joo just se
Mulla oli kyl ihan super yber hauskaa!!!*plur**plur**plur**plur*
Mua ei haittanu yhtään väen paljous ..*plur*
Mä jonotin ehkä 2 min sisään... kannatti tulla ajoissa..*plur*
Laaserit oli mun mielestä tosi ihania...*plur*
Kiitos kaikille tutuille!!*sydän**sydän**sydän*
Ja Proteuksen ja Neonin setti oli aivan mahtava mä nautin siitä ihan koko sydämmeni pohjasta*plur**plur**plur**plur*
Eli mun osalta täsin onnistuneet bileet..
*plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur*

[muokattu 3.3.2003 18:44]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#184 • • [Nuclear] el aprendiz
yana4000:

siel oli nyt sama ääni mikä on ollut nosturissa ja sen kyl huomas



Mä jo vähän ihmettelin, "Onpas muuten p*rkeleen hyvät tulpat..."*nauru*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#185 • • Skene Guest
Nojoo.. onhan tuota oltu paremmissakin pippaloissa..
Plussat täytyy antaa Proteuksen & Neonin hyvälle setille (saved the day). Meitsin uus asu toimi hyvin, kiitokset tekijälle...*ökkö*
Aidrian

Posts: 1,799

#186 • • Aidrian Furian Master
Paikalle tullessa olisin ollut jo valmis myymään lippuni q sisäänpääsy odotti 200 metrin jonon takana. Onneksi oli ennakot ja paljon tuttuja ni päästiin ineen suht kivuttomasti. Mut tän sisäänpääsyn olis voinu järjestää paremminkin, niinkuin tuolla jo muutkin ovat todenneet*joo*
Tabi missattiin, Orkidea soitti alussa vähän outoa jyminää, sit rupes taas kuulostaa tutulta ja lavalle tieni veikin*vink**nauraa* Perwertin setti meni lähinnä chillailuun ja liwekeikan katsastamiseen. Siitäkin voidaan olla montaa mieltä.. respectiä kuitenkin liwestä, muusta sitten ei tulekaan.
P&N soitti TAAS takuuvarmaa settiä, tuntui uppoavan kansaan kuin veitsi voihin*ökkö*Pikkuhuoneen setit tuossa puoli kolmen aikaan olivat tämän allekirjoittaneen mieleen*plur*
En dissaa, ihan kivat pileet oli. Ihmisiä oli ehkä rahtunen liikaa. Plussaa oli tietenkin se hintaan included laseri, niitä olis toivonu näkevän salin puolella enemmänki.
Pahoittelen tutuille, etten pyörinyt teidän kanssa niin paljon kuin yleensä, oli pakko jättää ihquilut vähemmälle ja olla vain*purr* *nauraa*
MM

Posts: 215

#187 • • MM kaappimörkö
V*tun kivat bileet*pahis*Kiitokset frendeille,u know who u are*enkeli*

--
Humppaa ja kuole:)

Avatar
#188 • • tuntematon Guest
noh...biletys jäi taas aika vähäiseksi, mut eipä tuo haitannut. Hauskaa oli, vaik bileet oli aika peruspuuroa. Kiitos frendeille!
virtual-

Posts: 524

#189 • • virtual- sininen
tuntematon:

noh...biletys jäi taas aika vähäiseksi, mut eipä tuo haitannut. Hauskaa oli, vaik bileet oli aika peruspuuroa. Kiitos frendeille!



heh, ois voinu tietty logata ekax...sori
*nauraa*

[muokattu 4.3.2003 21:31]
Opamox

Posts: 489

#190 • • Opamox
Oli ihan kivaa, musiikista en muista mitn ku olin niin kännis. *poks*Mut laaserit oli hienoja!!*iloinen*
nocturnal animal

Posts: 81

#192 • • nocturnal animal
Bileet oli ihan jees.......mä ainakin pidin...ainoo juttu mikä vähän pilas illan oli kaverin yli tunnin kestäny vessassakäynti:))*nauraa**nauraa**nauraa*

[muokattu 8.3.2003 18:38]

--
nocturnal animal

Avatar
#195 • • imelä Guest
tab oli pettymy, odotin enemmän, oli jotenkin proge painotteista(?) fiilikset muutenkin oli alkuillasta vähän nihkeet et eipä syyttelemään ketään, jannelta oon kyl kuullut todella hyviä settejä aiemmin*plur*orkidea*sydän*!! lieneekö humalatilani syytä tässä vaiheessa iltaa, mut tapsa soitti pitkästä aikaan mun mielestä todella hyvän ja maistuvan leijutus setin*pihkassa*perwert oli kans kiva, sen 5min mitä lopusta ehdin kuulla. aiemmin livenä kuullutkaan. kait!?*nauraa*

laserit oli ihan makeet verrattuna tavallisiin bilevaloihin tj*hymy*mut ulkomailla tietysti kaikki on hienompaa ja suurempaa ja nojoo eipäs mennä vertailemaan.

oman pienen laserpointerini perhonen on ihku*plur*seuralaiseni oma meni rikki tai jotain ja löysi paikkansa lumihangesta bileiden jälkeen*nauraa*

näin kaikki rakkaat*sydän*vikat isot kemut missä kaikki oli samaa aikaa*iloinen*ville, terhi, hanna, korppu, jussi, matti, henry, hellu, esa, joonas, peter. meery, ville, jussi. samppa, tony jne kaikki ihkut keiden nimet nyt unohtu. mut kaikkia taisin ehtiä kuitenkin pusimaan ja halimaan*plur* tsihihi, kiitos kivasta illasta. kesällä varmaan nähdään taas*sydän*

[muokattu 10.3.2003 05:31]

ja paljon typoja *iloinen*

[muokattu 10.3.2003 05:34]
super-enkuli

Posts: 1,521

#196 • • super-enkuli
mulla oli loistavat bileet vaikka, jotkut punaniskat yrittivätkin fiilistä pilata. *mur* ei mitään valittamista kenenkään setistä. ihan hulluna tuli taas polkattua...*ökkö* (okei ökkö nyt voittaa kaikki, mut...siis...no joo...) vanhan henkilökunta nyt olis voinut olla ystävällisempääkin, varsinkin portsarit! *eiei* eihän kukaan asiakaspalvelussa oleva voi kohdella töykeästi asiakasta, jos ei esim. pidä ihmisestä, musiikista tms...

hauskaa siis oli ja laserit olivat aivan upeat! kiitos kaikille rakkaille haneilleni! *plur*

*enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex