O: Kannettava tietsi

5 posts, 1 page, 1,303 views

Miraakkeli

Posts: 133

#1 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Eli tarttisin sellasen kohtuullisen läppärin. Joku n. 600Mhz riittäisi. Usb liitäntä ja verkkokortti normaalisälän lisäksi tarpeen!

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

akir0

Posts: 2,554

#2 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mul olis just kaupan tällänen 2ghz celeron kannettava. Hp 800 euroa. Vai onko turhan hintava/tehokas?
Miraakkeli

Posts: 133

#3 • • Miraakkeli *As far as you can go*
No vähän on kyllä liikaa... Mut vähän on toi budjettikin auki vielä. Pitäis varmaan painattaa sellaisia ”Sponsored by mummo” tarroja... En vielä tyrmää täysin. Pistän vaikka viestiä kun alkaa olee budjetti tiedossa!

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Major Tom

Posts: 266

#4 • • Major Tom
Mä voisin olla kiinnostunut akiron koneesta, Jos Miraakkeli ostaa multa tän nykysen; 1.1ghz myllyn.. hintaa en kyllä osaa tähän hätään tälle sanoa, mutta jos kiinnostusta löytyy niin privaviestiä kulkemaan!
Avatar
#5 • • k0k3m0n Guest
AKIROOOOOO ! speksit kannettavastas kiitos. ja iha täydelliset semmoset. tarvin nimittäin kannettavan autoon :D älä kysy miks :D 800 kuulostaa lupaavan pyöreältä ja mulla oon äärimmäinen tarve kannettavalle ja vähän rahaa ni vois olla aika jees tarjous jos siinä on kaikki mitä tarvitsen/tulen tarvitsemaan. dvd tarvis ja hyvä näyttö ja muistii ja kovotilaa pitäs olla reilusti. modaan sen autoo leffakäyttöö ni koko olis hyvä tietää kans =) ja kaikki liitännät ja niiden sijainnit. jos jaksat ni alaha naputella tai pistä linkki mistä löytyy speksit ja kuvat.