Club Millennium - Lappeenranta. 5.3.2004 @ Lappeenranta

28 posts, 2 pages, 4,089 views

T0mbstone

Posts: 728

#21 • • T0mbstone The Process.
Kivat bileet oli, ja rikun setti ei jättänyt kylmäks. Hehkutuskixxu ja tivolipolkka ei jaksanut lopussa enää kiinnostaa, mutta mikäs sen kivempaa kun pousailu *lmao*

Nefertete:
---
Myöhemmin kun ilmat lämpenee yms. voi taas olla toivoa millennium-jatkoille Lpr:ssa, mutta tuskin niitäkään monia järjestetään, jos porukkaa ei edelleenkään sinne eksy.



Kun ilmat lämpenee ja ulkonakin tarkenee olla, ei paljoa enää innosta lähteä takaisin tupakansavuiseen baariin *vink*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

-Alex-

Posts: 706

#22 • • -Alex- Dj

T0mbstone:
Hehkutuskixxu ja tivolipolkka ei jaksanut lopussa enää kiinnostaa, mutta mikäs sen kivempaa kun pousailu *lmao*



Et viittis tarkentaa, aika hauska termi toi tivolipolkka *jiihaa*
Tivolitrancesta oon kyllä kuullu puhuttavan. Hyvä et tulee kokoajan uusia genrejä.
Andy Braun

Posts: 646

#23 • • Andy Braun housebase
sasha kyl rokkas kympillä!!
moista saundia ei kyl oo lprssä kuultu vähään aikaan..

muutenkin kivat pileet taas kerran. :)
T0mbstone

Posts: 728

#24 • • T0mbstone The Process.

-Alex-:
---

Et viittis tarkentaa, aika hauska termi toi tivolipolkka *jiihaa*
Tivolitrancesta oon kyllä kuullu puhuttavan. Hyvä et tulee kokoajan uusia genrejä.



Ei ole mikään uusi termi... eli tarkoitan sashan soittamaa tilulilu hard housea ja johdannaisia. Ja termin juuret johtaa oikeasti tivoliin. Vastaavan tyylistä/kuuloista on oikeasti soitettu tivolin laitteiden kaiuttimista, ja soundi mikä kuuluu on vähä bassoista ja diskanttivoittoista tilulilu soundia *aplodit*

Viittaan setin alkuun, lopusta en muista mitään, kun meni mielenkiinto seurata *nauru*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

-Alex-

Posts: 706

#25 • • -Alex- Dj

T0mbstone:
eli tarkoitan sashan soittamaa tilulilu hard housea ja johdannaisia. Ja termin juuret johtaa oikeasti tivoliin. Vastaavan tyylistä/kuuloista on oikeasti soitettu tivolin laitteiden kaiuttimista, ja soundi mikä kuuluu on vähä bassoista ja diskanttivoittoista tilulilu soundia *aplodit*



Harmi, etten mä oo koskaan ollu tivolissa silloin ku siellä on soitettu samaa ku mitä sasha soittaa *nyyh*
Andy Braun

Posts: 646

#26 • • Andy Braun housebase

-Alex-:
Et viittis tarkentaa, aika hauska termi toi tivolipolkka *jiihaa*
Tivolitrancesta oon kyllä kuullu puhuttavan. Hyvä et tulee kokoajan uusia genrejä.



tää on näit lappeenrannan omien poikien juttui.. ei noist genreist tarvii välittää!! *lmao*
COBALT

Posts: 1,407

#27 • • COBALT akitaattori

monoxide:
Juu bileet meini ihan kivasti ja kivaakin oli*iloinen* Niteen oli saatu vähän uutta ilmettä pikku vaivalla ja hyvä niin.Ainoa mikä jäi harmittamaan oli että taas soi ne samat sankari hehkutukset(jotai uuttakin olisi kiva nähdä välillä).Mutta mutta kivaa oli ja ens kerralla uusiks



Infoa:
Mun setissä oli kolme (3) viisua, jotka olen soittanut aikaisemmin. Muut uusia... :)

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!