planet bonzai

29 posts, 2 pages, 9,996 views

sebasti

Posts: 231

#21 • • sebasti Lauma
Tulossa olen
arty

Posts: 159

#22 • • arty diskopunk
preparty?..
mitä muuten santos soittaa?.. uk garage?.. :)

--
||

freba

Posts: 151

#23 • • freba
Preparty oli jo *nauru* Santos ei tainnut ikinä saapua paikalle.

(muokattu 16.4.2002 13:02:13)
scobl

Posts: 755

#24 • • scobl
tänään taas löysin loistavan trancesetin ja se muistutti minua etten ole jo pluton jälkeen käynyt missään. Kotona ei millään pysty kuuntelemaan niin kovaa että vanhemmat sekä naapurit tykkäisivät, eikä kuulokkeetkaan oikein anna sitä tunnelmaa... joten ajattelin jos tulisin nähin bileisiin, devotioniin on kuitenkin vielä kuukausi!

Tiedossa on varmasti trancebileet *slurps* nämä soittajat eivät ole minulle tuttuja, joten kertokaa, mitä ne soittaa, hyvää?
> yves de ruyter (belgia)
> jericho (belgia)
> ender

Eli tulossa oli: lightsi, freba, angeli, töffee, sapis, Proximus, Andy Braun. Onko muita? Ehtiikö vielä hankkia lipun? entä ovelta? Niin ja miitti tietenkin pystyyn sitten *vink*

--
bred na net

scobl

Posts: 755

#25 • • scobl
niin arty, oletkos tulossa? *vink*

--
bred na net

patis

Posts: 1,158

#26 • • patis 10
mä puutuin tosta scoblin listasta
kaaputin

Posts: 610

#27 • • kaaputin pällikääliö
jos joltaa puuttuu lippu ni multa, puupilta ja anqalta kandee kysellä *vink*

--
elämä on <3

Timce

Posts: 5,381

#28 • • Timce
No niin..tähän on sitten tultu:Vielä perjantai iltana ilmoitin väelle kovaan ääneen pysyväni visusti poissa klubeilta tänä
viikonloppuna,mutta kuinkas kävikään.Lauantai aamu,mittarissa +20 celsiusta (auringossa) ja Helsinki hehkeimmillään.
Ei tämmösissä fiiliksissä voi kotiinkaan jäädä,kesä tekee tuloaan ja mieli tekee bilettämään ihan hirveesti.Jos näette
meikäläistä mestoilla,niin saatte antaa selkään:ei pysynyt mies sanoissaan. *heiii*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#29 • • TranceMan Guest
Onx kellää tietoo paljo liput maksaa ovelta?
ei viitsis yli 19 eeroo maksaa...