Ostetaan opiskelumotivaatiota

193 posts, 10 pages, 40,056 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#181 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tällä hetkellä..enemmän kuin koskaan, minun tekisi mieli lopettaa koko helvetin koulu. Mikä tosin olis aivan järjetöntä, koska ainoat asiat mitä minulta puuttuu ovat työharjoitteluraportti, joka on jo aloitettu, opinnäytetyö, joka on viimeisiä korjauksia vaille valmis tarkistettavaksi, sekä kypsyyskoe..Mutta nyt vaan ei enää jaksaisi ja motivaatio täysin kateissa! *uuh*

Palautin opparin ekaan välitarkastukseen tuossa lokakuun puolessa välissä. Tapasin ohjaajani viime torstaina jolloin hän kertoi minulle viimeiset korjausehdotukset. Ja näitä korjauksia olikin PALJON enemmän kuin ikinä osasin odottaa..*grr* *uuh* Ja nyt vituttaa huolella, kun olin jo asennoitunut siihen, että homma on käytännössä valmis. Nyt minulla on 5 päivää aikaa tehdä johdantoon muutoksia, samoin tulokset osio ja johtopäätökset ja parannusehdotuksen vaativat aika paljon aikaa + kaikki muut pikku viat, kuten tiivistelmä suomeksi ja englanniksi menee lähes kokonaan uusiksi.. Samaan aikaan pitäisi myös valmistella työharjoitteluraportti valmiiksi, koska sen palautus on 11.11.2005. Että näin..ja duunissa on vitun kiire seuraavat 2 viikkoa ja joudun tekemään pitkää päivää..

VITUTTAA!

Et jos jolatin löytyy sitä helkutin motivaatiota vielä kahdeksi viikoksi mulle, niin olisin onnellinen..

Ja siis paperithan on tarkoitus saada ulos 16.12, eli kaikista pitäisi olla suoritukset viimeistään 2.12 rekisterissä..Voisin toki kuukaudella lykätä valmistumista, mut tää alkaa olla jo periaate kysymys, kun olen päättänyt valmistua jouluksi. Niin ja palkkakin nousee heti, kun saan todistuksen koulusta..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Optik

Posts: 1,691

#182 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Nyt tartteisin motivaatiota... oikein roppakaupalla *poks**igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

¡ Previous post a couple of years ago !
Tintti

Posts: 59

#183 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Opiskelumotivaatio vaihdetaan kohtuukuntoiseen ja hyvinpidettyyn jopoon.
Snaggo

Posts: 1,147

#185 • • Snaggo ;__;
Vähäks tää on mun topic. viime jaksosta edelleen kahesta kurssista tehtävät tekemättä, tässä jaksossa jo heti yks aine pahasti jäljessa. sen lisäksi matikasta ja fyssast tuli vedettyä nollat... huhhoh. se on vaa sitä että kotona on aina jotai "parempaa" tekemistä. vitun tietokone.

ei se sitä ettei varsinaista motivaatiota tahi kiinnostusta ois, mut ei vaa saa itteänsä niskasta kiinni ja läksyjen ääreen.

--
bojoing.

J Raninen

Posts: 950

#186 • • J Raninen
Ihan vaan sivuheittona: jos ei oo motivaatiota tehdä kaiken maailman raportteja ja tutkielmia opettajia/muita kurssittajia varten, niin kannattaisko miettiä tosissaan, onko valittu ala tosiaan se oikea? Todnäk tulevassa työssä niitä raportteja kirjoitellaan ihan urakalla ja silloin niillä on jo oikeasti merkitystä suuremman kokonaisuuden kannalta. Jos ei muuten, niin viimeistään niin, että jos ne jää tekemättä, niin saa kenkää persiille.

nimim. Ei se siitä koulun jälkeen helpota, päinvastoin.
Avatar
#187 • • niomic Guest

Snaggo, 16.3.2008 00:51:
ei se sitä ettei varsinaista motivaatiota tahi kiinnostusta ois, mut ei vaa saa itteänsä niskasta kiinni ja läksyjen ääreen.



Totuus on kuitenkin se, et silloin sitä ei ole tarpeeksi. Tarpeeksi halua ohittaa kaikki intarwebin eskapismi- ja viihdytystarpeet helposti ;/
Verottaja

Posts: 1,174

#188 • • Verottaja no-life / luuviulu

Snaggo, 16.3.2008 00:51:
...vitun tietokone.

ei se sitä ettei varsinaista motivaatiota tahi kiinnostusta ois, mut ei vaa saa itteänsä niskasta kiinni ja läksyjen ääreen.


Juurikin näin.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

noena

Posts: 3,138

#189 • • noena first breath after coma
Nyt ei oo viikkoon duunii joten ois aivan mahtavasti aikaa tehä esseitä ja tutkielmia etc. mut jotenki on sellanen olo et ei vaan jaksais *toktok* no huomen aamulla nousen aikasin tekemään niitä!....*justjoo**toktok**igor**poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#190 • • astaroth Guest
haussa motivaatiota hakea opinahjoon
fosa

Posts: 382

#191 • • fosa

Snaggo, 16.3.2008 00:51:

ei se sitä ettei varsinaista motivaatiota tahi kiinnostusta ois, mut ei vaa saa itteänsä niskasta kiinni ja läksyjen ääreen.



Siinähän se yhteen lauseeseen tiivistettynä!

Motivaatio sinänsä puutu vaan se jaksaminen ja yrittäminen saavuttaa tavote kunnialla.. Paperit haluaa ja motivaatio siihen löytyy, pitäs vaan saada mielestä pois kaikki "kyllä sitä valmistuu kuhan vaan roikkuu mukana"-tyyliset ajatukset..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#192 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei saakeli *hikoil* Just ollu 3 viikkooputkeen tenttejä ja nyt pitäis lukee pääsykokeisiin. Ei millään jaksais! Ja parin viikon päästä oon harjoittelussa 40h/vko, saa nähdä monta kymmentä tuntia saan viikos luettuu sen lisäks pääsykokeisiin *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Nelli

Posts: 127

#193 • • Nelli
Nyt tarvitaan motivaatiota java-ohjemointiin. *poks*
Se tässä eniten alkaa kypsyttää, että toi koodaaminen (tai sen osaamattomuus) alkaa viemään motivaatiota muistakin kursseista ja koko koulusta ja opiskelusta. Onneks on viikon hermoloma torstaista eteenpäin.