Hardnation 3.3.2004 @ Turku

27 posts, 2 pages, 4,365 views

kikira

Posts: 91

#21 • • kikira
Kivaa oli, jalat on vieläkin kipeet liiallisesta tanssilattialla viihtymisestä *sydän*

--
I can resist everything but temptation

or_neon

Posts: 598

#22 • • or_neon mr2090
Voi harmi ku en ollu paikan päällä!! Oltaisiin kaverin kans tultu, mut ku sillä oli aamuviideltä herätys jo ni ei olis ehtiny nukkumaan! Mut kysymykseni olis vaan se et Mitä menetin vai menetinkö mitään???*blush*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

JanJan

Posts: 189

#23 • • JanJan

Philly:
---


Jos kerta valaistus on kunnossa ja toimii periaatteella ?paina nappia? tai jopa vielä paremmin että valaistus on jo valmiiksi ohjelmoituna, niin miksi sitten niitä ei käytetä, kyllä itse sen jo tiesinkin etukäteen kun kommenttejani kirjoitin että sokerissa valaistus skaala on suurempi kuin yksi tietty värisävy, pointtini olikin että miksi pitää käyttää niinkin heikkoa valaistusta jos parempaakin olisi ollut tarjolla. Tämäkin tietty muuttui illan edetessä, good... Ja pitääkö muuten tähän hommaan näin pienissä bileissä palkata oma erillinen valodj, ei, mutta ei kait se sitä silti tarkoita etteikö kukaan kyseistä hommaa voisi hoitaa, IMO.





olisikohan tuolla alkoholilla ollut jotain tekemistä asian kanssa, ei oikein huomannut että niitä valojakin olisi voinut vaihdella... *kuolaa* missään vaiheessa ei ollut tarkoitus käyttää yhtä ainoaa värisavyä, mutta se ”jostain syystä” sattui jäämään päälle...:( mutta sitten Pete Input tuli ja pelasti tilanteen....*nauru*

[muokattu 5.3.2004 11:28]
Angelo

Posts: 4

#24 • • Angelo

Philly:

...esim. yksi järkevä teko (liitty vielä tuohon liika valoisuuteen)olisi vaikka peittää se ihmeen baarikaappi vaikka jätesäkillä, valoisuus paikassa muuttuu heti kyseisiin bileisiin sopivammiksi, ja uskokaa pois, ei maksa paljoakaan... Mielikuvitusta lisää...


En koskaan toivo että tälläisiä bileitä aletaan vertailemaan lynin keskiviikko iltaan, ei ei, ei.... *eiei*


Tästä asiasta avasin suuni syystä että ainakin omaan korvaani ei äänentoisto kuullostanut mitenkään kauhean hyvältä, eli tämä perustui siis omaan mielipiteeseeni, sekä muun muutaman ihmisen joka on kanssani samaa asiaa ihmetellyt, onpa minulle kerrottu aika negatiivisia asioita kyseisen mesta soittopeleistäkin, mutta se onkin sitten jo aivan eri tarina...


Mutta joo, millään tavoin en halua tapahtumaa alas ampua vaan kiittää enemminkin JanJania että järjestää kyseisiä bileitä WORD! *piis*



Palataan nyt vielä pikkuisen tähän asiaan.
Paikan lisää hämärtämiselle on valitettavasti henkilökunnalla ja varsinkin portsareilla oma sanasensa sanottavana. Arvaat varmaan. *nyyh*
Tuo minun Lyni-heitto oli läppä, mutta aloin vain ajatella, että samalla kolmella egellä sai nautittavakseen tällaisen line-upin, kun vastaavasti Lynissä tuolla rahalla saa IMO surkeaa kuraa korvat täyteen. Tosin sitä yhtä juttua taitaa Lynissä saada helpommin *vink*

Mitä tuohon äänentoistoon tulee, niin olet aivan oikeassa, soundit eivät olleet parhaimmat mahdolliset, mutta tuo aikaisemmin mainitsemani limitteri-juttu selittää sen aikast pitkälle.
Itse soittopelit on kyllä Sokerissa ihan asialliset. CD-soittimet ovat Denonin huippumallit, jotka IMO pesevät esim. Pioneerin tonniset mennen tullen. Ne ovat kyllä herättäneet pientä pelkoa Pioneereilla soittamaan tottuneissa DJ:ssä, mutta kun niihin on pienen totuttelun jälkeen päässyt sisään, ne ovat aivan uskomattomat työkalut. Itse en ainakaan ole kuullut keltään vierailevalta soittajalta pahaa sanaa niistä, heti kun vain tuosta alkuennakkoluulostasta on päästy yli. Levarit eivät ole aivan yhtä laadukkaat kuin Teknarit, lähinnä ne ovat vähän turhan kevyet. Mutta tuokin vaatii vain pientä totuttelua... Mikseri taas on sitten niin perusmikseri kuin vain olla voi, kaikki tarpeelliset kyllä löytyvät krossista kanavakohtaisiin taso- ja equsäätöihin ja kuulokebalanssiin, mutta esim. kanavakohtaiset tasomittarit puuttuvat. Ainoastaan ulostulevan singnaalin tasomittari löytyy.
Ja tosiaan Janille iso kiitos kaikesta vaivannäöstä, bileet onnistuivat yli odotusten *pus*
Seuraavia odotellaan *sydän*
sakin

Posts: 178

#25 • • sakin
mitäs tohon nyt sit sanois, ei oo helppoa olla töissä kymppiin,
ottaa pohjat 1 h ja olla eturivissä ulvomassa. ( paikalla n. puol 12.... )

VOIN kerrankin sanoo ett musa kolisi ja muistojakin jäi, kiitti Damien mixistä hehh ;)


”vittu sitä Sashan nostatusta kun jenggi alko ULVOMAAN!, se oli mieletön fiilis..

mut perkele se mies kikkailee liikaa... mä oon tullut lattialle bilettämään enkä pousaamaan.... ”

-yks frendi meinaz kemujen jälkein tollein, oikeassahan se taitaa olla.


no joo jotenkin toi proteuksen soittaminen oli kans erilaista ny ku se ei lopettanut, kuulosti siltä ett setti oli nopeampi ja ”kevyempi” ku oon tottunut kuulemaan..


Damien

-toss vaihees olin jotenkin onnistunut jo vetää lärvät, sun aloitus biisi meni ohi, mut kaverit kerto mikä se oli...hyvä veto kun ja jos se oli ”Disturbed”
-luulot heti pois, oikein..

tykkäsin k o v a s t i mitä soitit (eipä tullut tuttuja viisuja), mut taas tää narina kun kunto ei riitä...fiilistä olis ollut sitäkin enemmän..

ja sit tää mun kello 03.00 katoaminen, en alkuunkaan ymmärrä kuinka annoin periks, ku muijat valitti etteivät jaksa... TÄÄ JOS MIKÄ AIHEUTTI hullun morkkiksen seuraava päivänä..

TOIVOTTAVASTI pääsisit tulee joku vloppu uudestaan *vink* *vink*


S.
#~¤~.P.E.X.I.~¤~#

Posts: 299

#26 • • #~¤~.P.E.X.I.~¤~# ~¤~.W.H.I.C.H. .M.E.~¤~
hyvää mättöä... mut kyl noi pojat parempaankin pystyis.
sasha hyvä niinku aina. ja damienki ihan ok.

--
~¤~¤~¤~¤~¤~¤~Angel~¤~¤~¤~¤~¤~¤~

anis

Posts: 2,451

#27 • • anis
Hienot pippalot oli tosiaan =) Ja mukavasti porukkaakin vaikka keskiviikko olikin...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.