Nightclub Tiger in helsinki.

38 posts, 2 pages, 10,189 views

Dives

Posts: 536

#21 • • Dives I see the light
sedulle pirusti plussaa kun osaa ottaa tyhmiltä rahat pois.. mutta en ole kun oopperassa ja tiikerissä käynyt..

tiikeri on sellainen WANNABE pintaliitäjä paikka.. ei siellä oikeasti edes ole mitään järkevää porukkaa. Kaikki vaan bostaa siellä hirveästi ja jätkät ahdistelee muijia.. kaveri meni sinne kolmen naispuolisen kaverinsa kanssa ja tanssi niiden kanssa niin porukat jotain tönäili sitä pois ynms..

Itse en paikassa ole 2 vuoteen käynyt jo ihan sen takia kun satuin kerran osumaan jonkun blondibimbon kanssa samalle 2 viikon lomalle turkkiin ja meinasin useammankin kerran kuristaa kyseisin henkilön.. kunnon TP vaikka se 23 vissiin silloin oli.. puhu vaan kuinka paljon julkkikisia ynms porukkaa siellä käy..

Oopperasta sen verran että jos sinne menee sisään ja vaan kyselee muijilta vaan suoraan että mennääks meille hässii ja ei saa mukaansa muijaa 30min sisällä niin sussa on jotain pahasti vikaa meinaa tota koitettiin 3 kaverin kanssa..

mut joo jokaisella on oma makunsa.. mä hengaan ite kermassa ja aloittelen mbarissa.. kermalle paljon plussaa toimivasta palvelusta.. ja poketkin ammattitaitoisimpia mitä tunnen.. kerma 10+

ooppera 5
tiikeri 7
antOn°

Posts: 1,094

#22 • • antOn° 02200

Individual:
Eikös tässä mestassa pitäisi olla Stefan Lindforsin suunnittelema dj-koppi?
Onko se kuinka hieno sitten?



Yep, Stefuhan ton katiskan on suunnitellut. Onhan se kait omalla tavallaan 'ihan hieno' ? Kuitenkin parasta tossa kopissa on se, et siel saa olla täysin rauhassa..
Fyrisch

Posts: 4,525

#23 • • Fyrisch
tiikerille paikkana annan 9, koska sen verran tyylikkäästi sisustettu. se musa oli viimeks ainaski aika vakioo mitä muuallaki soitetaa eli ei hyvää!
ja suurin osa niist ketkä siel käy *eiei* parasta päälle ja on olevinaan niin jotai mitä ne ei ole.
Oliwer

Posts: 799

#24 • • Oliwer
Tiikerille arvosana :5 *hmph* Yrittää kilpailla Hesarin kanssa, mut ei mun mielestä pärjää *eiei* Huono äänentoisto, musiikki aika sekameteliä ja pääas.radio hittejä *eiei* Kai se on nuorten \”kaikille jotain\” paikka *nukkuu* jää väliin *justjoo*
Avatar
#25 • • pipa Guest

blaine:
---
pipa:

no mun mielestä ei kyl oo yhtään pintaliitoa... vaan vantaalaisia..

---


No mut vantaalasiset o hyvä asia :D ainaski tytöt sieltä on nii nättei ettei rajaa, ainakin yks sieltä *blush*

mun mielestä vantaalaisissa oo kyl mitään hyvää.. ei pahalla..
artturi

Posts: 446

#26 • • artturi
Hei ihan oikeesti älkää dissatko tiikeriä, sehän on ihan hulvattoman makee paikka, kunnon virtsaliisoja jne, kyl on kaikkee...
W

Posts: 1,049

#27 • • W
Skeida paikka jossa musa ällöttävää perseen pyöritys kamaa, suuren tanssilattian subaset tainnu unohtua (kännykkä potkii enemmän) ihan puhdas teini-kutu-luola, jossa ainoa tyydytys: varma toosa sekä voi halutessaan leikkiä filmitähteä ja suksia jonon ohi sisään. Juoma kallista ja ihmiset hikisiä, kännisiä, kiimasia ja ennen kaikkea heikko-itsetuntoisia (karseeta peilailua). Täydet 4p. (--- pitkä miinus)
Kaikki muu voittaa.....räkälöistä hesari 60 kertaa parempi. *igor*
NeoDragon

Posts: 230

#28 • • NeoDragon
paikkana ihan jees, yleensä ihan liian täynnä tosin , mutta frendi siellä baarissa duunis nii ei voi hirveesti haukkuu :) .Arvosanaksi antasin sille varmaan joku 7½ - 8

[muokattu 4.4.2004 23:24]
Avatar
#29 • • astaroth Guest
Tiikeri kuulostaa niin samanlaiselta, kuin Ale... Eli ihan hirveältä, juuri tuollaiselta pintaliitopaikalta. Jos sieltä kerran naista lähtee helposti mukaan, niin se on plussaa. Mutta täytyy nyt vielä odottaa pari vuotta, niin saattaisi sinne päästäkin.

Oopperassa olen käynyt kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla menin kaverin kanssa sisään. Kahden sekunnin jälkeen katsoimme toisiamme ja huusimme yhteen ääneen: ”Ei v***u et tää on p***a paikka!” Mutta mikä on ko. ravintolassa huvittavaa on se, että sieltä ei ainakaan löydy pintaliitoa. Jätkät laattailevat lattioille täysin piittaamatta mistään, eli asennetta ainakin löytyy...*lmao* Ihmiset ovat siellä niin oman ikäisiään, ja käyttäytyvät sen mukaisesti (lukuunottamatta tietenkin näitä wannabe-r \'n b-trying2beniggabootyshaker-muijia). Se paikka pitää ottaa huumorilla! Siellä ei myöskään tarvitse muuta kuin iskeä lökäpöksyt jalkaan ja sanoa olevansa räppäri, niin muija kysyy sinua 95% varmuudella vessaan - kaverit allekirjoittavat...*nauru* Hyvä puoli on vain se, että jonossa voi etuilla niin paljon, kuin lystää...

Ainoa paikka, jossa olen tosissani viihtynyt, oli Josa. Teinihelvettihän se sekin on, mutta niin olen minäkin vielä.*blush* Odottelen tässä, kunhan se avataan taas vapun aikoihin yhdellä lisäkerroksella... Saattaa ehkä taas ruveta viihtymään normaaleissa ravintolossakin...
egg

Posts: 62

#30 • • egg tamago desu.
pari kertaa oon kavereiden mukana käynyt kun ollaan *känni* ihan jees mesta, annan arvosanaksi 8 *hih*

--
Faster than the Fast people @-@

Hixxy

Posts: 522

#31 • • Hixxy HaroPup
Suurimmaks osaks mitä oon käyny ni melkee joka kerta nähny tappelun *justjoo* Ja mitä musiikkiin tulee ni rapppi ei oo oikee mun makuun
Ozie

Posts: 1,389

#33 • • Ozie

Astaroth:
Ainoa paikka, jossa olen tosissani viihtynyt, oli Josa. Teinihelvettihän se sekin on, mutta niin olen minäkin vielä.*blush* Odottelen tässä, kunhan se avataan taas vapun aikoihin yhdellä lisäkerroksella... Saattaa ehkä taas ruveta viihtymään normaaleissa ravintolossakin...



Huh, meitä on enemmänki. Tullu pyörittyy siel nimittäin kans aika aktiivisesti. Nykyään vaan niin paljon porukkaa ettei meinaa saada enää pöytää.
sapeli

Posts: 11,768

#34 • • sapeli jokukukamikä?
En ole koskaan käynyt joten arvosanaa en voi antaa, mutta onks siellä vieläkin se Vip-puoli josta voi tiirailla peiliseinän takaa miten köyhät pitää hauskaa toisella puolella? *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Claquesous

Posts: 3,206

#35 • • Claquesous viidettä kolonnaa

sapeli:

En ole koskaan käynyt joten arvosanaa en voi antaa, mutta onks siellä vieläkin se Vip-puoli josta voi tiirailla peiliseinän takaa miten köyhät pitää hauskaa toisella puolella? *eiei*



Se VIP-puoli ollaan poistettu jo muutama vuos sitte

--
32. of December

Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#36 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Valitettavasti Tiikeri taisi sulkea ovensa 2 viikkoa sitten ja jos en nyt ihan väärin lehtitietoja ole tulkinnut, niin uusia tiloja ollaan etsimässä...

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

ezzy

Posts: 8,060

#37 • • ezzy Droid-pappa
Aukioloaikoja jouduttiin kai melun takia muuttamaan, ettei sedu jaksanut enää pelleillä...esim gloria on hieman alistuvampi :)
John

Posts: 1,384

#38 • • John Lauma
Samanlainen paikka kuin kaikki muutkin suomen SK-ravintolat. Pissaliisat ja -lasset luulevat olevansa niin pirun hip ja cool sen takia että sattuu olemaan Tommy Hillfiger-kuteet (jotka olivat in, öö... ei koskaan?). *eiei*

Ainoa paikka Helsingissä jossa olen meinannut saada turpaani. *hahjust**taputapu*

[muokattu 8.6.2004 11:56]

--
Fancy some cheese, Gromit?