Proteus

57 posts, 3 pages, 19,565 views

Avatar
#41 • • Lupe Guest
Tämäkin menee hieman aiheen vierestä mut neuvoisko joku kultsipupu mistä vois saad dj Halon tuotoksia. Omniholicin omistan mutta se on kopsattu jostain hyyyyvin kaukaa...
Shiny

Posts: 42

#42 • • Shiny
POISON,KIITOS ERITTÄIN PALJON!!!!*ökkö*
Susu

Posts: 1,077

#43 • • Susu The Nasu
Shiny:

Tää menee ehkä vähä asian vierestä,mut osaisko kukaa kertoo mistä vois löytää jotai Proteuksen historiaa?niinku koska alottanu soittamisen yms. *täh* Haluisin tehä siitä "esitelmän" musan opelle,et saan yhen kurssin,et pääsen joskus koulusta ulos...*plur* auttakaa ken voi *joo*




Juu oon samaa mieltä et parhainta ja oikeinta tietoa saat häneltä itseltä...eikun vaan kynien ja paperien kanssa kyselemään. Tosi cool tyyppi ja varmaan jeesaa sua!*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Avatar
#44 • • 0 Guest
tai sit googleen hakusanaks dj proteus. Joitain tärppejä pitis tulla.... jos ei haastattelu kiinnosta
Avatar
#45 • • yana Guest
angel78:


Juu oon samaa mieltä et parhainta ja oikeinta tietoa saat häneltä itseltä...eikun vaan kynien ja paperien kanssa kyselemään. Tosi cool tyyppi ja varmaan jeesaa sua!*joo*


varmaan iiseintä sähköpostitse ;)
Avatar
#46 • • 0 Guest
Jaksaaks joku jeesaaa mua!??
Mul on tällaset levyt herralt Proteus:
Armageddon 1
ring of fire (hrd nrg III)
5
nuo edelliset on sellasii mitä tiedän mut sit tällaset ku
B2B??? ei mitn hjuu
sit sellanen mis kaveri huutaa" my house" kommenttia ihan kybäl... ni ei mitn hajuu

eli mitä nuo b2b ja my house ovat ja montaks levyy mult puuttuu??? PLIIIS joku jos jaksais vastaa*suru* tahtoo lisää pumppuu
Avatar
#47 • • Cera Guest
hahaha.
*nauraa*

apua. vähänkö mäkin haluun LISÄÄ PUMPPUA. :|

*nauraa*
caprico

Posts: 164

#48 • • caprico
wxw79:

Jaksaaks joku jeesaaa mua!??
sit sellanen mis kaveri huutaa" my house" kommenttia ihan kybäl... ni ei mitn hajuu




Eikös toi oo Proteus vs. Neon *täh*

--
Heimoihei!

Jone

Posts: 8,258

#49 • • Jone Archibald Haddock
wxw79:

Jaksaaks joku jeesaaa mua!??
Mul on tällaset levyt herralt Proteus:
Armageddon 1
ring of fire (hrd nrg III)
5
nuo edelliset on sellasii mitä tiedän mut sit tällaset ku
B2B??? ei mitn hjuu
sit sellanen mis kaveri huutaa" my house" kommenttia ihan kybäl... ni ei mitn hajuu

eli mitä nuo b2b ja my house ovat ja montaks levyy mult puuttuu??? PLIIIS joku jos jaksais vastaa*suru* tahtoo lisää pumppuu



Tarkoitat siis että sulla on tollaset mp3:set? Auttaisi kummasti noissa tiedoissa jos kaikkea ei vaan downloadaisi netistä, silloin ei tarvitse olla noin pihalla. Sitä paitsi esittämiisi kysymyksiin on vastattu tälläkin foorumilla jo n + 7 kertaa, joten etsivä löytää.
Avatar
#50 • • joy Guest
joooooo on muuten hyvä biisi.... :)

it's my house, it's my house... se ON mun talo.

Ja joo on Proteus v Neon*joo*
diezel

Posts: 430

#52 • • diezel -
PoisoN:


Täält löytyy jotain tietoo (otettu nrg uk:n haastattelust).

www.alien-nrg.cjb.net



Miksei oikeestaan mikään linkki toimi ?? *piru*
Avatar
#54 • • tuntematon Guest
HEI TUOLLA HARDERFASTER-VAI OLIKO SE FASTERHARDER.COMISSA OLI KATTAVA PROTEUKSEN HAASTATTELU... SIELLÄ AIKAS LAILLA TAUSTATIETOA PROTEUSKSTA
¡ Previous post about a decade ago !
Distanz

Posts: 217

#57 • • Distanz

Replying to Proteus:

SiSu:

...Sitte löytyy kans semmonen ku proteus live @ sunrise 2000..onks kukaan kuullut vai onko se taas näiden hauskojen netti heebojen kusetus settei*täh*


hyvin puhuttu, mutta multakin löytyy kyseinen setitys, joskin mp3:na mutta..*iloinen*



Ohoh löytypäs vanha posti :D onkos kellään hajua että mikä ton sunrise setin eka tai toka raita on (se oli se eeppinen heimolauluraita missä on chilliä kitaraa messissä).

--
wellwellwell...