Tunnustuksien luola

43 posts, 3 pages, 19,407 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#41 • • Edited Fyrisch

112, 6.10.2006 13:46:
Hauskaa lukea joitain juttuja, mutta joitain ei.. Jotkut ovat sairaita, jotkut muuten vaan tyhmiä. Tulee sellanen olo, ettei tässä maailmassa ole enää ketään täysjärkistä, saati sitten luotettavaa henkilöä.. *ding*



tarkotatko näit klubbarin juttui vai

edit. joo okei moi, ei mitään! aivot vähä jäässä ku heränny klo. 04.30 tänää aamul o/
hrdkvr

Posts: 3,929

#42 • • hrdkvr KURGO
Elämäni on pilalla, ostin reilu vuosi sitten World Of Warcraft nimisen tietokonepelin. Se vei minulta kaiken, avovaimon, työn, kaverit ja terveyden.
Aluksi pelaaminen oli hauskaa, pelailin 2 tuntia päivässä ja naureskelin kun ystäväni kertoivat siitä kuinka jotkut ovat menneet pelistä sekaisin.
Tuolloin vielä ajattelin että pelaaminen ei voi tehdä minulle tuollaista, sillä olihan minulla kaikkea mitä ihminen tarvitsee. Kuitenkin pelaamiseni syveni, ja viikonloppuinen raidi jatkuikin ympäri viikon. Yhdessä vaiheessa en enää jaksanut mennä töihin, vaan otin lopputilin. Pystyin pelaamaan taas paljon enemmän, lainasin rahaa vanhemmiltani suuren summan jotta voisin olla tekemättä töitä ja pelata enemmän. Valehtelin heille että ostan omakotitalon, todellisuudessa tuhlasin kaiken pelkästään aikaan wowissa. Eräänä päivänä avovaimoni sanoi minulle että nyt sinun on valittava että haluatko olla minun kanssani vai pelata tuota peliä, valitsin pelin.
Kaverini meni ex-vaimoni kanssa naimisiin ja enää minulla ei ole kavereita, haukuin heitä ollessani nurkassa ja sanoin että on heidän vika että he eivät tue pelaamistani.
Nykyään asun yksiössä ja minulla on vain tietokoneeni ja wowi. Surulliseksi asiasta tekee se, että minulla ei meinaa riittää vuokran lisäksi rahat muutakuin nettiin. WoW kuukausi maksun rahat kerään pulloilla tai pummaamalla .



lol onx tää alien & co porukan true life stoori

--
-keep it hard-

112

Posts: 61

#43 • • 112

Fyraett, 6.10.2006 13:50:
---
112, 6.10.2006 13:46:
Hauskaa lukea joitain juttuja, mutta joitain ei.. Jotkut ovat sairaita, jotkut muuten vaan tyhmiä. Tulee sellanen olo, ettei tässä maailmassa ole enää ketään täysjärkistä, saati sitten luotettavaa henkilöä.. *ding*

---


tarkotatko näit klubbarin juttui vai

edit. joo okei moi, ei mitään! aivot vähä jäässä ku heränny klo. 04.30 tänää aamul o/



Ei, kun tuo tunnustuksien luola.

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.