11,982 posts, 600 pages, 3,988,582 views
Replying to päivän o_O:
mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D
Replying to päivän o_O:
---
mut se o_O on, että takapenkille oli jätetty 120 kappaletta hesareita siisteissä 4x30 nipuissa :D
---
posteljooni asialla näköjään :)
Replying to päivän o_O:
Vikat neljä postausta Jagolta
Replying to päivän o_O:
---
---
Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy
Replying to päivän o_O:
---
WTF.. Onko ens viikolla jo joulu
---
Mä luin kanssa Fb:ssä tosta. Siis olin ihan ihmeissäni. Oon ollu kokoajan niin pää omassa perseessä, etten oo oikeesti ees tajunnu tota*ding*
Replying to päivän o_O:
---
---
---
Mitä mä postasin??!! hitsi kun ei enää tiiä.. Näkeekö ne jostain viellä betan puoltakin, kun ei enää omast profiilista löydy
---
Nii siis täällä topikissa. Edellisen sivun vikat neljä.
Ei siinä mitään, hyvä että täällä on aktiiveja!
Replying to päivän o_O:
tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.
Replying to päivän o_O:
---
tuli mieleen ircissä lätisemisten myötä että mä oon kiskonu joskus teininä mummin vanhoista panacod poreista pienen pöhnän....et onneks en oo 4-5 poretta enempää ottanu ku maksahan siinä olis korahtanu.
---
aika fakiiri saa olla että saa parasetamolilla maksan "korahtamaan", pitää olla aika pitkä kuuri tai maksa muuten rusinan näkönen että siinä onnistuu. lisää aiheesta sanoilla maksatoksisuus ja hepaattinen. niin no, teiniä (mitä tämä sitten iän puolesta tarkottaakin) ei maksa välttämättä ole vielä tottunut kuormitukseen eli riskit on kyllä olemassa.
Replying to päivän o_O:
njoops tuli taas ylireagoitua tuonkin suhteen mutta silti en yhtään ihmettelit et olis voinu siinä höhötellä huviksee ja kiskoo parisenkymmentä tablettii sinne kannuu