11,982 posts, 600 pages, 3,988,776 views
Replying to päivän o_O:
Oon ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen ollut niin paljon poissa Klubbarilta etten enää osaa kirjoittaa hymiöitä ulkomuistista vaan jouduin menemään tsekkaamaan ne listasta. Sillä lailla - kyllä se elämä vielä voittaa. :D
Replying to päivän o_O:
---
Oon ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen ollut niin paljon poissa Klubbarilta etten enää osaa kirjoittaa hymiöitä ulkomuistista vaan jouduin menemään tsekkaamaan ne listasta. Sillä lailla - kyllä se elämä vielä voittaa. :D
---
Ei se mitään, sama juttu täällä JA aloin automaattisesti hakemaan sun viestin läheisyydestä 'tykkää'-nappia :D
Replying to päivän o_O:
siis mitä vittua, Above & Beyond, tuo IMO kaikkien aikojen legendaarisimpia trancetuottajaporukoita, tekee tällästä David Guetta-maista paskaa nykyään
??? o_O Todella surullista...
edit: onhan tuo suunta kyllä ollu havaittavissa jo jonkin aikaa, mut siltikin :/
Replying to päivän o_O:
---
siis mitä vittua, Above & Beyond, tuo IMO kaikkien aikojen legendaarisimpia trancetuottajaporukoita, tekee tällästä David Guetta-maista paskaa nykyään
edit: onhan tuo suunta kyllä ollu havaittavissa jo jonkin aikaa, mut siltikin :/
---
OMG pari biisiä on househtavimpia KOLMEN tuottajan porukasta, niin heti ollaan takinkääntäjiä. Oikeesti MITÄ VITTUA :D ja biisi on mitä loistavin.
Replying to päivän o_O:
---
---
---
OMG pari biisiä on househtavimpia KOLMEN tuottajan porukasta, niin heti ollaan takinkääntäjiä. Oikeesti MITÄ VITTUA :D ja biisi on mitä loistavin.
---
NO MITÄ VITTUA NII, mun mielestä toi uusi saundi nyt on vaan täyttä kuraa verrattuna aikasempiin tuotoksiin. Ja makuasioita, sano koira kun pallejansa nuoli.
Jos joku tosta ihqailavjuu-voksupörinästä tykkää, ni mikäpäs siinä. Mä olen vaan pitäny A & B:tä _trance_tuottajina.
Replying to päivän o_O:
Jep, sehän onkin hienoa ku jokainen biisi kuulostaa samalta ja omaa saman vokalistin. jepjep.
Kysymys kuuluukin tosin, että miks sä kuuntelet sitten trance-biisistä house remixiä (linkkaamas on ilmeisesti Mat Zo Remix), jos se on niin paska? Kuuntele se orkkis/club mix. vaikka