11,982 posts, 600 pages, 3,988,645 views
Omnisika tms omnijoku:
No niinpä tietenkin. Mut ihan sama, dissaan silti kaikkia jotka ajaa tollasilla nopeuksilla yleisillä teillä, oli se sitten 160km/h tai 1600Km/H.
Nea:
Hmmm.. Eli ekaks nykäsen palleista, sit meen kahville ja sit haastan oikeuteen.. Ok.
Parisuhde pähkinänkuoressa.
Saara:
Eila Autio (tjsp) ? Kiva tietää et siltä irtoo tollasta kommenttia. Kantsisko kertoo tosta jollekkin, esim. Koskimaalle?
vuokko:
varasin yleiseltä puolelta hammaslääkäriin ajan, yks hammas ois lohjennut.. neiti oli kyl ystävällinen ja pahoitteli pitkää jonoa...
aika olis vasta 18. huhtikuuta...
ee102:
Näin yöllä unta, että olin menossa erääseen kerrostaloon, mutta päästäkseni sinne minun piti hyppiä kiviä pitkin pienehkön vesialueen yli. Aamulla herätessäni vaatteeni olivat aivan märät, eivätkä ne olleet märät hiestä vaan todellakin kastuneet.
Ana-5000:
---
ee102:
Näin yöllä unta, että olin menossa erääseen kerrostaloon, mutta päästäkseni sinne minun piti hyppiä kiviä pitkin pienehkön vesialueen yli. Aamulla herätessäni vaatteeni olivat aivan märät, eivätkä ne olleet märät hiestä vaan todellakin kastuneet.
---
Kantsii käydä vessassa ennenku menee nukkumaan
ee102:
Höh. Ei ne mun vaatteet kuselle haissu. Enemmänki sille ku oisin käyny jossain jorpakossa uimassa. En oo löytäny tapahtuneelle mitään järkevää selitystä.
Saara:
Ja mitäköhän toikin meinaa, oppilaitoksen antamien ohjeiden mukainen? Millon ne on opastanut meitä pukeutumaan? Vai oonko lintsannut just sen päivän?