11,982 posts, 600 pages, 3,988,232 views
domi, 2.2.2009 10:10:
---
Heli, 2.2.2009 10:06:
mä asun vaasassa o___O
---
Vaasassa asuminenko ei ole ok?
Super-Kerttu, 2.2.2009 16:23:
Äsken tuli bussissa koettua todellinen WTF-fiilis..
Edessäni istui tummaihoinen mies. Bussista oli jäämässä pois aivan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Kun nainen käveli miehen ohi, hän kysyi mieheltä jotain englanniksi..En aluksi kuullut mitä nainen kysyi, mutta sitten korviini osui sana "penis". En ole aivan varma mitä nainen sanoi, mutta kuulin keskustelun menevän jotakuinkin näin:
N: Do you have big penis?
M: Excuse me what?
N: Do you have big penis?
M: You mean am I Finish?
N: No, do you have good erection?
M:???????? mmmmm..I don't know..
N: Maybe you should go to a plastic surgery!
Tämän jälkeen nainen hyppää bussista ulos. Mies jäi ihan hämilleen ja ite oli aivan äimänkäkenä ja ihan WTF!? Siis millä oikeudella se nainen meni siltä mieheltä tollasta kysymään? Meinasin huudella ihan sopimattomia sen naisen perään!
Joku roti nyt sentään tai sit se akka oli vaan TOSI puutteessa!
Mar6, 2.2.2009 22:12:
Tajusin just ollessani pari viikkoa lomalla että olin ekaa kertaa noin 14 vuoteen ton aikaa täysin ilman nettiä, sähköposteja.jne ja kännykätkin oli suurimman osan ajasta lomakohteen yöpöydällä enkä puhunut sekuntiakaan puhelimessa.. Huah. Ei se ainakaan pahaa tehnyt, itseasiassa yllättävän vapautunut fiilis, täytyy varmaan useimminkin lomailla tohon tahtiin jatkossa.
ezzy, 3.2.2009 11:07:
---
Mar6, 2.2.2009 22:12:
Tajusin just ollessani pari viikkoa lomalla että olin ekaa kertaa noin 14 vuoteen ton aikaa täysin ilman nettiä, sähköposteja.jne ja kännykätkin oli suurimman osan ajasta lomakohteen yöpöydällä enkä puhunut sekuntiakaan puhelimessa.. Huah. Ei se ainakaan pahaa tehnyt, itseasiassa yllättävän vapautunut fiilis, täytyy varmaan useimminkin lomailla tohon tahtiin jatkossa.
---
Toi on kyl oikeesti outo fiilis, itse olin jouluna muutaman päivän lähes ilman nettiä. Lähes meaning et käytin ehkä muutaman minsan koko aikana nettiä :P Ku pystyiski olee pidempään ilman :D
Hyzenthlay, 4.2.2009 20:20:
Repesin ratikassa ääneen tänään testiviestille metrolehdessä:
"Sinä kampin myyjä, sanoit "hyvää päivänjatkoa", vaikka oli jo ilta."
nimim. vähän tarkkuutta siihen touhuun
:DD on joku vaivautunu oikeen lähettään viestin
vns, 4.2.2009 21:31:
Aina ku xzibit sanoo tuossa pimp my ridessä "this is.." mun mieli jatkaa sitä "my boooooomstick!"
http://youtube.com/watch?v=2QuWbNO9TOM
ETJ, 5.2.2009 19:28:
paljon parempi biisi missä boomstick
---
vns, 4.2.2009 21:31:
Aina ku xzibit sanoo tuossa pimp my ridessä "this is.." mun mieli jatkaa sitä "my boooooomstick!"
http://youtube.com/watch?v=2QuWbNO9TOM
---