11,982 posts, 600 pages, 3,988,576 views
^Petunia, 11.11.2008 19:06:
Mega suuri päivän O_o!!!
Tänään töissä meidän uusi joulu-apulainen tuli Kännissä töihin!!
Siis mitä V****a!!
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!
Oli sitten rouvan ensimmäinen ja viimeinen työpäivä Stockmannilla..
Uskomatonta!!
Mega suuri päivän O_o!!!
Siis mitä V****a!!
Haisi kuin rankki-tynnyri ja heilui kuin heinäseiväs, 2 lapsen äiti, aikuinen nainen!!
Uskomatonta!!
Wolverine, 13.11.2008 15:37:
---
Mega suuri päivän O_o!!!
---
haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.
^Petunia, 13.11.2008 16:03:
---
Wolverine, 13.11.2008 15:37:
---
Mega suuri päivän O_o!!!
---
haha mitä helvettiä :D
noh eiköhän siitä huomenna kuule töissä.
---
Huomenna?..
.. no siis nainenhan sai "potkut" samantien, ennen ku ehti edes sopimusta kirjoittaa...
Ja ikuinen merkintä Stockmannin rekrytointiin että tämän niminen nainen ei ole enää tervetullut meille töihin eikä minnekkään muuallekkaan Stockalle
ezzy, 4.11.2008 11:17:
---
Yallu, 4.11.2008 11:04:
---
Super-Kerttu, 4.11.2008 08:51:
---
Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta.
Onhan se kevät ihan kohta. Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.
---
Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! Ja ehkä vähän muutakin..
---
Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet
---
OMG VIIMEVUOTISET VAATTEENI OVAT NIIN LAST SEASON :(((((((((((((((((((((((((((((
Freja, 14.11.2008 08:04:
Mulle ei vaan mee tajuntaan, kuinka jollekin voi olla nii vaikeeta (olla kohtelias) sanoa "hei" tai "huomenta".
sapeli, 14.11.2008 08:13:
Mie oon yks näitä ihmisiä, vaik tosin yritän joka aamu moikata työkavereita. Jotenkin se vaan tuntuu usein turhalta, merkityksettömältä small-talkilta, kun samat tyypit moikkaa joka aamu, ja kun istun avokonttorissa niin niitä moikattavia piisaa... Mulle se "moi" ei vaan merkitse mitään, täällä on muutenkin aina ihan hyvä yhteishenki, eli oikeastaan tuo palvelee lähinnä ilmoituksena että on tullut töihin.
Mulla on myös samanlaisia näkemyksiä kysymyksen "mitä kuuluu?" ja vastauksen "ihan hyvää" kanssa.
Freja, 14.11.2008 08:26:
Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D
sapeli, 14.11.2008 08:28:
---
Freja, 14.11.2008 08:26:
Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D
---
Hmm, voihan olla että täällä meilläkin töissä jotain jää häiritsemään moinen... Täytyykin pitää paremmin huoli siitä että muistaa aina moikata kaikkia aamuisin. Ei tämmöistä itse tule koskaan ajatelleeksi koska mulle on oikeasti aivan sama moikataanko mulle aamuisin vai ei.