Menee eilisen puolelle, mutta hämmentää vielä tänäänki.
Töissä tuli asiakas tiskin ääreen ja kysyin sit normaalisti et mitä sais olla.. Tyyppi kertoo et 45mm teräsputkee tarttis. Siihen normaalisti tarkentavana kysymyksenä "ohut- vai paksuseinästä?". Asiakas tähän, että "paksuseinästä, onkos se nyt sitte ainesputkee ja metrin pätkä riittäis". Sitte mentiin kattelemaan löytyskö valmista palaa ja mauserin kans mittailin ainesputkia ja sitte tämä heittää että "ei ei ei sellasta ku sellasta putkee missä ei oo reikää keskellä, niin umpiputkeehan se oliki!"
Niin sille sitte pätkästiin metrin pala 45mm pyörötankoo..
Puuh, etsiskelen netistä nahkatakkia itelleni (72 tabia auki firefoxissa parin tunnin selaamisen jälkeen...) ja päädyn sivulle http://filmjackets.com
Jengillä on siis saitti jonne ne postaa screenshotteja leffoista ja sarjoista ja tunnistelee takkeja :D Aika siistiä ja O_o
ttu mikä suo löytää miellyttävän näköstä takkia just tähän tänhetkiseen päähänpinttymään.
isokeksi, 21.5.2008 14:08:
Sain taas kuulla näyttäväni ulkomaalaiselta! Ei todellakaan ole ensimmäinen kerta.. Mistä ne sellasenkin kuvan repivät?? Oon kuitenkin suomalainen*ding*
Kuulostaapa kovin tutulta. Mulle jopa puhuttiin lomamatkalla talvella paikallista kieltä kaupassa
Voi olla, että mä käsitin koko jutun väärinkin. Mä nimittäin salakuuntelin ko keskustelua mun työpisteeltä plus et tän työkaverin suomenkielentaito ei kovin kehuttava ole. Tässä kuitenkin pääpointit mitä mä sain irti tosta kahvikeskustelusta:
-Tiibet on ollut ja tulee jatkossakin olemaan yksi Kiinan maakunnista. On täysin käsittämätöntä miks tiibetiläiset haluais oman valtion. Tutkimusten mukaan ihmiset siellä on kuulemma onnellisiä ja tyytyväisiä plus että siellä on jengillä kuulemma enemmän oikeuksia kuin peruskiinalaisella.
-Työkaveri ei kykene ymmärtämään miks länsimaalaiset näkee Dalai Laman sankarina, vaikka se oikeasti on murhamies O_o
-Työkaveria ihmetytti et miks länsimaat niin hanakasti on aina tunkemassa nenäänsä muiden maiden asioihin. Tän mukaan Tiibet ja Taiwan on Kiinan omia asioita ja et länsivallat vois pysyä niistä ulkopuolella. Perustelut olivat seuraavat: jos esim saamelaiset tai ahvenanmaalaiset haluis itsenäistyä ni Kiina ei puuttuis asiaan, koska se on Suomen oma ongelma.
Oli vähän kyllä O_o fiilis, kun kuunteli tätä kannanottoa.
:D
edit: olipa vanha posti, mut eipä se tota phunny phactorii poista.
"Näin ollen kaupastakin laillisesti ostettujen elokuvien katselu tulkitaan Suomessa rikolliseksi toiminnaksi, jos tietokoneella ei ole entuudestaan CSS-suojauksen avaavaa katseluohjelmaa, vaan sellainen on asennettava koneelle itse."
Kävin lääkärissä vähän niinkuin muodon vuoksi hakemassa tänäiseksi ja ehkä huomiseksi saikkua kun oli viikonloppuna flunssailua ja kuumeilua, mutta yllättäen sieltä tulikin loppukuukausi ja aika tuhdit reseptit... Näköjään oli lääkärin mielestä vähän enemmänkin huolestuttavan kuuloista rahinaa keuhkoissa. No, onneks ei tunnu pahalta, ainakaan vielä (paitsi lompakossa kun lääkkeisiin meni melkein 50e).
Mikä siinä on kun ihmiset ei ymmärrä lakien luomisen avaavan aina Pandoran lippaan. Ja siksi niiden säätäminen pitää tapahtua äärimmäisellä harkinnalla ja pakon edessä. Poliisit on ihmisiä siinä missä muutkin ja käyttävät porsaanreikiä hyväkseen siinä missä muutkin.
Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin? (Toki tulos nyt on parhaimmillaankin vain toivottavaa, ja samalla voi toivoa, ettei kiloja kerry muualle samaan syssyyn.)
Pitkäaikainen ihastukseni, jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita, soitti ihan puun takaa aamusella ja asianaan oli, että nukkuu paremmin mun kanssa kuin kenenkään muun. O.o WTF?
Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin?
Jos ko. tuotteet olisi hormonivalmisteita, voisi lääkelaitokselta tulla vähän sanomista. Löysinpäs ainesosat: Jamssi isoflavonoid (soijaperäinen), humalaesanssi, maissitärkkelys (täyteaine), liivate(kapselointi aine). Ainakaan mua toi ei kauheesti vakuuta :D
tää on kyl paras :D
Saatanko lihoa kehon muilta alueilta?
Tuotteella ei ole vastaavia sivuvaikutuksia, joten hormonituotannon ansiosta lihominen, povea lukuunottamatta, on torjuttu.
Monilla naisilla rinnat suurenevat e-pillerien vaikutuksesta, mikseivät nämä hormonivalmisteet voisi vaikuttaa samoin?
---
Jos ko. tuotteet olisi hormonivalmisteita, voisi lääkelaitokselta tulla vähän sanomista. Löysinpäs ainesosat: Jamssi isoflavonoid (soijaperäinen), humalaesanssi, maissitärkkelys (täyteaine), liivate(kapselointi aine). Ainakaan mua toi ei kauheesti vakuuta :D
tää on kyl paras :D
Saatanko lihoa kehon muilta alueilta?
Tuotteella ei ole vastaavia sivuvaikutuksia, joten hormonituotannon ansiosta lihominen, povea lukuunottamatta, on torjuttu.
Mie meinasin myös lisätä viestiini tuon, että e-pillerit vaikuttavat kyllä monilla muidenkin kehon alueiden kuin vain rintojen kasvamiseen. Mjoo, en noita speksejä sen ihmeemmin katsonut, luulinpahan lukeneeni jotain hormonivalmisteista ja päästin 1+0=1 pierun. :D
Lauantaina olin ehkä 20min auringossa,ja eilen kävelin pikkuväen kans kauppaan,ja nyt on kaulan alla/kaulalla pientä punasta näppyä,kutisee pirusti mutta ei voi raapia kun sit sattuu. Hiton aurinko