merqus, 12.3.2008 14:53:
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O
Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.
11,982 posts, 600 pages, 3,988,991 views
merqus, 12.3.2008 14:53:
Oltiin tuossa Mustavuoressa kävelemässä ja tuli bongattua puista ensimmäiset puhjenneet silmut o_O
Hitchhiker, 13.3.2008 20:21
Mää bongasin edellispäivänä perhosen toukan ja liihottavan kärpäsen. On siis melkein jo kevät, paitti tänään tuli räntää.
wiwi, 13.3.2008 20:37:
---
Hitchhiker, 13.3.2008 20:21
---
Mutta eihän se räntäsade katso vuodenaikaa. :)
Onkohan se kevään merkki, että meidän taloyhtiön lehtiroskiksessa on kuulemma asunut viikon ajan joku?
Steven Hoaks, 14.3.2008 15:15:
Tilasin just jenkeistä suojamuovit meikän puhelimeen ja parasta oli tilauksen lopussa oleva teksti :D
sivuston nimi on siis "bestskinsever.com"
"Please be aware that all orders are shipped by First Class Mail in a business size envelope and will arrive in your mail box. Tracking unfortunately is not currently an option. Orders are normally shipped within 24 hours of being placed.
Try not to mistake this envelope for junk mail and throw it out. Yes, this happens!
Tell your parents, wife or girlfriend about Best Skins Ever before your order arrives. They think the word Skin means pr0n and will throw it out before you ever see it. Yes, this happens too!"
Ainakin on huumorintajuinen firma
Chatte, 15.3.2008 21:42:
Purettiin digikamera osiin ja vaihdettiin näyttö. Kasattiin takaisin ja se jopa toimii. Mutta kummallisinta on yli jäänyt ruuvi. Aika tasan tarkkaan tiedän, kuinka monta niitä otettiin irti ja lähes yhtä varma olen, että ne kaikki laitettiin myös takaisin. Eipä sinänsä väliä, kun ei näytä vaikuttavan ohjaukseen :)
Fakiiri, 17.3.2008 18:56:
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan
Fakiiri, 17.3.2008 18:56:
Kuinka neuvoa tytölle joka juuri ja juuri osaa käyttää sähköpostia miten messenger virus poistetaan
sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?
Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! *
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa??
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?