11,982 posts, 600 pages, 4,072,698 views
Avernian, 6.2.2008 13:39:
Eilen piti tulla sohva. Ei tullut, joten soitin äsken kauppaan kyselläkseni mikä mättää. Keskustelu meni suunnilleen näin:
"Kauppa Y"
"Hei, XX täällä. Mulle piti tulla eilen sohva teiltä. Ei ole näkynyt."
"Aha. ...mikäs sohva se oli?"
"Toscana, kameli."
"Joo... hmm... pitäs olla varastossa... ootas mä katon..."
"No, ootan."
Pari minuuttia paperin rapistelua ja sitten hiljaa "No, jospa mä _nyt_ faksaan tän eteenpäin. Millon sulle sopisi toimitus?"
Ei olisi kannattanut pistää samantien etenpäin, kun aiemmin kaupassa kävin?
Norb, 6.2.2008 18:25:
---
Trixie,
Pomon kans ku jutellaan ni se on aina jotain pelottavaa...
---
Niin.. Jos jostain on syyllisyydentunne niin kai nyt pelottaakin No ei nyt kai, kyl muakin pelottaa lipuntarkastajat vaikka on lippukin voimassa ym.. Kummallista..
crissy, 6.2.2008 21:37:
no tulihan se sillo sitte.. hyvityksenä lupas seuraavan kerran kun asioidaan kyseises firmas nii kuulemma hyvät alennukset mut ei oo viel tullu asioituu siellä..
Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla
"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"
Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.
Hilppasen rasittavaa.
pirpeli, 7.2.2008 09:18:
---
Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.
Hilppasen rasittavaa.
---
APUA! :D Arvaas mitä, gallerian Poems aka Otto soitti mulle toissa iltana ja laulo alkajaisiksi ton biisin mulle puhelimessa :DDD
o_O Todellakin!
Hilppasen rasittavaa.
lohikarme, 7.2.2008 09:49:
---
Hilppasen rasittavaa.
---
Kiitos tästä biisin "levityksestä"
Nimim: Juuri ko. biisistä eroon päässyt.....ja taas se soi ja se soi ja..
Mikäköhän siinä on se koukuttava juju.
mariq, 7.2.2008 16:17:
Löysin eilen yhden mun paidan kainalon seudulta kuusi pientä, n. 6mm:n reikää täydellisen symmetrisillä paikoilla Sivusaumasta katsoen ne oli pareittain niin, että keskimmäiset oli aivan sauman vieressä, ylimmät kauimpana ja alimmat keskiverron kaukana saumasta. Enkä kykene keksimään mistä ihmeestä ne olis tulleet
Annakins, 7.2.2008 16:18:
---
Kaupan häläritsydeemi?
Fakiiri, 8.2.2008 17:22:
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/68050.shtml
Huh huh
mikke, 8.2.2008 17:24:
Ja sit noi viel yrittää ajaa Suomeenkin islamilaisille omaa puoluetta, voi jeesus sentään. Onneks Suomesta ei taida löytyä tarpeeksi riittävän vajaapäisiä ihmisiä noiden tueksi.
Daverian, 7.2.2008 16:22:
Järjestin tänään meidän koko olohuoneen uudestaan :) Pieni yllätys tyttöystävälle kun tulee sunnuntaina kotiin