olipas tosi kiva aamu: avasin siivouskomeron ni sielt hyppäs kaikki kamat lattialle.. Pyykinpesuaine levis parketille ja parit lasijutut meni säpäleiks..
Tein tänään elämäni (toivottavasti) viimeisen tentin. Minä. Viimeisen. En voi uskoa moista.
Valmistuminen on taas lähempänä. Musta meinaa oikeasti tulla jotain?
Hämmentymisen kruunaa vielä se, että itkettää niin maan perkeleesti.
Noh, kohti uusia seikkailuja!
Ööh kun lähin kaverin luota dösällä ja vaihdoin omaan dösään kapiksella, niin näin kun joku kaiffari heitti makkaraperunat maihin ja tuon jälkeen keräili ne takaisi pahvin päälle. Mutta myös samaan aikaan lokit närpivät noita "herkkuja" maasta, tuon kyseisen "hieman" humalaisen miekkosen kanssa ja tais olla hyviä sit.
Mulla on yöllä jalassa aina sellaset erilliset sukat ja joka aamun kun herään niin oikean jalan sukka on lähteny jalasta ja on jossain sängyssä mut vasemman jalan sukka on aina pysyny jalassa. En kyl käsitä, tätä on tapahtunu jo vaikka kuinka monta kertaa.
messengeri pastes itestään kaveriile yhen viestin minkä olin kirjottanu jollekki joku pari kk sitte. hämmentää vaa se mite ku toi viestien tallennuski on pois päältä nii ton pitäis käytännös olla mahdotonta O.o
Mulla on aina töissä pussi vihreetä jenkkiä ja ostin taas vähän aikaa sitten uuden ja ihmettelin miten osa on jotenkin niin oudon makusia. Nyt sit tajusin, et osa niistä on sinistä.