Ps: Siis latasin akun yhden kerran kun ostin kameran
11,982 posts, 600 pages, 3,988,825 views
sapeli, 1.8.2006 21:12:
Tää mun kone (windows, tietenkin) Tää sammuilee itekseen aina parin tunnin välein, vaik kaikki on asennettu uusiks vain pari kuukautta sitten. Jossain vaiheessa huomasin että tässä näppiksessä on power-nappi, joka osuu aina väilllä pöytään kun pidän näppistä jalkojen päällä, mutta vaikka sekin olis täysin koskematon niin välillä kone vaan päättää ottaa nokoset.
ezzy, 1.8.2006 21:16:
---
Tää mun kone (windows, tietenkin) Tää sammuilee itekseen aina parin tunnin välein, vaik kaikki on asennettu uusiks vain pari kuukautta sitten. Jossain vaiheessa huomasin että tässä näppiksessä on power-nappi, joka osuu aina väilllä pöytään kun pidän näppistä jalkojen päällä, mutta vaikka sekin olis täysin koskematon niin välillä kone vaan päättää ottaa nokoset.
---
virransäästötoiminnot kaikki vaan kylmästi pois päältä. toinen vaihtoehto on, että sulla on joku mato/virus, joka ton aktivoi.
ezzy, 1.8.2006 21:16:
virransäästötoiminnot kaikki vaan kylmästi pois päältä. toinen vaihtoehto on, että sulla on joku mato/virus, joka ton aktivoi.
Freja, 2.8.2006 19:11:
Hokastiin eilen ystävän kanssa että tässähän joutuu jo pian alkaa suunnitteleen omia häitänsä jos tahtoo pitää ne ennen ku on 30.
Amokk, 2.8.2006 19:16:
Joo, säkin olet näköjään jo 23. Vanha nahka. Ikävää sanoa tää näin suoraan, mutta ei sulla varmaan ole enää edes mahdollisuuksia päästä ikinä naimisiin, ellei miestä oo jo pyydystettynä. :/
Freja, 3.8.2006 15:12:
Nii, mä oon kuule ikisinkku ja ryppyjäkin jo, OMG mitä teen, MÄ VAAN HALUN NAIMISIIN!!!
Freja, 3.8.2006 15:12:
Nii, mä oon kuule ikisinkku ja ryppyjäkin jo, OMG mitä teen, MÄ VAAN HALUN NAIMISIIN!!!
Viivi, 3.8.2006 15:14:
Ikisinkku joka haluaa naimisiin *reps*
Freja, 3.8.2006 15:16:
Mä halun täydelliset häät, eikä niiden suunnitteluun mene alle 2 vuotta. Puhutaan oikeesti monista vuosista jne Eli kyllä, tässä pääsee pian ihan oikeasti jo suunnittelemaan kaikenlaista
Viivi, 3.8.2006 15:28:
Millaset sitten on täydelliset häät Kysyy hämmästynyt hietalahdesta