Hyzenthlay, 24.5.2006 12:01:
kohta kolmen viikon biletauko. Teen jo jotain omaa henkilökohtaista ennätystä
8kk taukoa. Paluuta ei enää ole..niin tai sit kesällä
11,982 posts, 600 pages, 3,988,909 views
Hyzenthlay, 24.5.2006 12:01:
kohta kolmen viikon biletauko. Teen jo jotain omaa henkilökohtaista ennätystä
Juhgu, 24.5.2006 15:07:
---
ezzy, 24.5.2006 08:36:
---
Sama homma mulla. "kasikasi" kuulostaa about 12-vuotiaalta noin yhtäkkiä....mut ne ajaa jo autolla O_o
---
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.
onni3mk, 20.5.2006 11:55:
Mäkin testasin, enkä uskonu sen todella toimivan. Mulla ei muuta "ongelmaa" käytän kanssa ollut, kuin, etten pessyt käsiä rasvauksen jälkeen, joten pari päivää myöhemmin sormien välissä oli ruskeat läikät Todistin kuitenkin voiteen todella tehoavan
mayah, 25.5.2006 20:47:
---
MaSari, 25.5.2006 20:41:
Vielä tähän asiaan viitaten. Mäkin kokeilin nyt oikeesti, ja oikeen kunnolla kuorin ihon niinkun manna oli kehottanut Nyt on vaan sellanen pieni ongelma ettei se oikeen näyttäny toimivan :D Muhun ei näköjään tartu edes purkkirusketus. Mitä jä jäljelle? Rusketussuihku
---
No kyllä mä ainaki hinkkaan itseeni joka kerta suihkun jälkeen ihan ilman mitään kuorintaa. Ei oo jääny läiskiä mihinkään muualle ku tosiaan ekan käyttökerran jälkeen sormien väliin ku en uskonu sen tehoon. Eikä se kerran levitys tee mitään, sitä pitäis laittaa joka päivä että se alkais näkyy.
En itse sis luokittelisi kyseistä tuotetta itseruskettavaksi vaan juuri sellaiseksi miten sitä mainostetaan, eli kosteusvoide joka pitää sisällään pienen määrän ruskettavia [insert your tieteellinen termi here].
Samaa vikaa. Kummitytöllä on kohta rippijuhlat ja se on aina ollut sellainen vaahtosammuttimen kokoinen pikkutyttö. :/ ja tosiaan toi -88, huh.
astaroth, 26.5.2006 21:44:
---
---
yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla
Jää~*, 26.5.2006 21:52:
---
astaroth, 26.5.2006 21:44:
---
---
yhdyn kuoroon. en millään voi käsittää oman pikkuveljeni täyttävän ensi kuussa 18. muuten kyllä ymmärtäisin, mutta kun toi kolmekin vuotta nuorempi sukupolvi on suhteutettuna ihan älyttömän pieniä vaahtosammuttimia - ainakin ne mitä omasta tuttavapiiristäni löytyy. ne kaikki näyttää samalta, kun minä joskus seiskalla
---
Mun pikkuveli (-90) menee lukioon syksyllä
Sehän on ihan pentu vielä.
Niin ja sillä oli himo möreä ääni
(Nähny sitä viimeksi jouluna...)
Mut huomaa kyllä itekin olevansa vanha,
kun kyselee tyhmiä.
Minä: No millanenkas todistus sulle tuli?
Veli: No ei meillä oo koulu vielä edes loppunu.
mayah, 24.5.2006 00:10:
Tajusin äsken, että vuonna 1990 syntyneet täyttää parin vuoden päästä 18 vuotta o_O
Pitäisköhän mun päivittää näkemystäni, et "justhan ne meni ala-asteelle"?