11,982 posts, 600 pages, 3,988,710 views
Fresia, 14.10.2005 11:55:
Mä sain eilen hämeenkadun approssa palamaan rahaa niin paljon et huh Eikun opintolaina ens viikolla...
Mut oli kyl hauskaa Enkä ees säätänyt tai sekoillut tai mitään muutakaan mitä siinä humalatilassa voin hyvinkin tehdä.
Mut mistä etsin rahaa tälle illalle, kun on vähän "pakko" olla mukana menossa...
Fresia, 17.10.2005 14:19:
Yks mukava poika pyys mua "treffeille" (no yöksi sen luo...) ja olin vie aamusta tosi Mutta... huomasin vältteleväni sitä erittäin pahasti tos yliopiston ruokalas ja pakenin tietokoneen ääreen...
Ei paljon taas järki jätä mussa, ehei...
kai pelkään, et se on liian kiltti ja ei välttämättä ymmärrä etten halua mitään vakavaa. Yöseura kyllä kelpaa, mutta liika sitoutuminen... Eikö vaan vois ottaa rennosti ja kattoo mitä tulee.
QueenB, 17.10.2005 15:09:
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.
Avernian, 17.10.2005 15:20:
---
QueenB, 17.10.2005 15:09:
juups, flunssanen olo ja siivoaminen ei sovi yhteen. Olin just viemäs pyykkejä pesuun kunnes puoles välis matkaa huomasin et en olekaan menossa pesutupaa kohden vaan roskakatosta. *töktök* Mitäköhän pyykeillekin olisi käynyt jos oisin ollut ajatuksissani koko ajan.
---
Mut ajattele kuin oisitte päässy shoppailemaan!
Freja, 18.10.2005 14:58:
Kyl mä tiesin et kunnan hammashuolto on perseestä(tai siis lukenut siitä, en itse ole käyttänyt palveluja) mut en mä tiennyt et näin perseestä! Äijällä lähti eilen joku kruunu viisaudenhampaasta ja palakin siinä samalla, ja nyt sen hampaassa on kiva reikä joka kerää kaikki paskat, ja terävä kulmakin joka rikkoo sen kielen. Lisäksi siihen sattuu. Soitetaan hammashoitolaan. "no, tammikuun 4.päivä olis aika." woot! kysyttiin sitten mitä on toiseen lähellä olevaan. "no, marraskuun 19." Ukkoseni siihen että "tämä on aika kipee että en mä nyt niin kauaa pysty oleen. mites näitä päivystyksiä sitten?" johon sille vaan tokastaan et "kuule niissä vaan poistetaan se kipu, ei siellä mitään toimenpiteitä tehdä."
Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?
Freja,
Ei muuta kuin yksityiselle. Onko jollain jotain suosituksia, missä saisi hyvää palvelua, hinnat ois kohillaan, ja ehkä myös nukutuksessa hoitoa? Eikä tarvis odottaa sitä 3 kuukautta?
Tiikerriii, 16.10.2005 13:36:
joku varastanut mun äänen täysin....
Tyeicha, 19.10.2005 12:44:
menin hammaslääkäriin ja vastaanottovirkailija kysyi "ootko sä niitä kasiluokkalaisia, joilla on tänään tarkastus?".. viimeks viikko sitten mun 18v. pikkubroidia luultiin mun isobroidiks ja mua 15-vuotiaaks.