11,982 posts, 600 pages, 3,988,784 views
micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.
- Pitäsköhän mennä röökille
ezzy, 16.9.2005 12:25:
---
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin.
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin.
---
Ketjupolttaja
homppa, 16.9.2005 14:46:
.....Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E
Pygmi, 16.9.2005 14:57:
Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä
Pygmi, 16.9.2005 14:57:
---
homppa, 16.9.2005 14:46:
.....Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E
---
Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä
KooKie, 17.9.2005 13:42:
Eilisen Smäkin matsi oli kunnon zedais versus imperiumi, kuud versus pääd, kad versus seitan, Suumaheri versus Haekkinen -show.
Kaikki SummerSlamin hyvis voittajat Batista, Mysterio ja Benoit vastassaan kaikki pahis luuserit JBL, Guerrero ja Jordan. Oli vähän o_O + o/ -fiiwikset päällä.
ezzy, 17.9.2005 15:06:
---
harmittavan bore matsi oli :(
batista on kyl mysterioon verrattuna ihan himmee kaappi x)
Howdy, 17.9.2005 14:02:
---
---
Menet pimpottamaan joku kerta ovikelloa ja esittelet itsesi .. tiedä mimmoset kahvit vielä tarjoaa
MiSSy*, 17.9.2005 19:18:
Junassa mies esitteli sukukalleuksiaan