Uudenvuodenlupaukset

397 posts, 20 pages, 167,671 views

Mai

Posts: 374

#381 • • Mai Villikisu
Lupaan olla ihana vaimo*plur*
lostgone

Posts: 2,493

#383 • • lostgone
Lisää riskejä, lisää virheitä, lisää leikkejä ja muutenkin ajattelin vetää aika överiksi, ohitse omien hyvien tapojen. *joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#384 • • Sunshine^82 Guest
haku ammattikorkeaan *joo*
SuzuS

Posts: 138

#385 • • SuzuS elohiiri....

Replying to Uudenvuodenlupaukset:

nomic, 21.12.2009 02:14:
Kasvatan kolme rintakarvaa lisää!



lupaa olla tämän toiminnan virallinen valvoja *tirsk* ja jos niitä karvoja ei ala näkymään lupaudun ilmoittamaan asiasta teille! (enkä anna sen liimata niitä itse) *nauru*
Cloud

Posts: 2,162

#386 • • Cloud Game Freak
Jäi viimevuonna pelaamiset vähän vähille ja rytkymiset puolitiehen niin voisi luvata että pelaan ensi vuonna enemmän ja nolifetys jatkuu kahta kauheammin

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lyylikki

Posts: 2,975

#387 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Viime vuonna tein uudenvuodenlupauksen, että lankaan hampaani kerran päivässä. Ihan semmoista tahtia en ole kyennyt saavuttamaan, mutta aika tyytyväinen olen tähän noin 5 krt/vko lankaustahtiin.

Tästä innostuneena ajattelin, että tänä vuonna voisin luvata meikata päivittäin, joka tosin tarkoittaisi myös naaman putsausta joka ilta. Jos tuossa pääsisin kanssa about 5 krt/vko tahtiin, niin ei olisi yhtään hullumpi *hymy*
¡ Previous post about a year ago !
Oj

Posts: 1,349

#388 • • Oj Keep it FILTHY
Kesäkuntoon 2012 *vink*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

UkeUke

Posts: 394

#389 • • UkeUke

Replying to Uudenvuodenlupaukset:

Jäi viimevuonna pelaamiset vähän vähille ja rytkymiset puolitiehen niin voisi luvata että pelaan ensi vuonna enemmän ja nolifetys jatkuu kahta kauheammin



Hei tää oli hyvä! Voisin itekki harkita..

Mulla ois niin monta lupausta itelleni et jos sanon vaa ympärpyöreesti et koitan olla vähän parempi ihminen taas jälleen*hih*
Cloud

Posts: 2,162

#390 • • Cloud Game Freak

Replying to Uudenvuodenlupaukset:


---
Jäi viimevuonna pelaamiset vähän vähille ja rytkymiset puolitiehen niin voisi luvata että pelaan ensi vuonna enemmän ja nolifetys jatkuu kahta kauheammin
---


Hei tää oli hyvä! Voisin itekki harkita..

Mulla ois niin monta lupausta itelleni et jos sanon vaa ympärpyöreesti et koitan olla vähän parempi ihminen taas jälleen*hih*




Sniff sniff. Toi mun lupaus ei ikinä toimi ku alkuvuoden. Noh saapahan kerättyä akkuja alkukesään asti. No mut ei tuo siunkaan lupaus ole hullumpi :).

MÄ tosin lupaan tänä vuonna, että aloitan joko Swotorin tai D3:sen ja nolifeen VIELÄ pahemmin taas alkuvuoden kunnes "sniff sniff" rytkyminen loppuu...

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Oj

Posts: 1,349

#392 • • Oj Keep it FILTHY
Lopetan tämän vähäisenkin tupakan polton tähän .

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#393 • • Aurinkoneiti
En tee yhtään lupausta. Ei ole mitään syytä. :)
anis

Posts: 2,451

#394 • • anis
Lupaan käydä kolmella Proteuksen keikalla ulkomailla. Ja jokaisella Suomen keikalla : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

¡ Previous post a few years ago !
Daavid

Posts: 18

#396 • • Daavid
Lupaan käydä enemmän reiveissä