paras suudelma?

389 posts, 20 pages, 154,804 views

peikkolapsi

Posts: 1,180

#381 • • peikkolapsi miisa the maskotti
paras on ollu joskus aikoinaan hämeenlinnassa metropolissa, en ees muista enää k.o. hemmon nimeä, vaikka numero olikin jonkin aikaa olemassa.
huhhuh melkein meni jalat alta... :D se oli viel joku tyhmä juttu et se lupas palauttaa mut kaverini seuraan heti ku se saa suudelman ja kyllä vissiin kannatti suostuu. nam!

onneks on ollu hyvää ennen ja jälkeen tuonkin. *hymy*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

domi

Posts: 7,069

#382 • • domi Työn sankari.

Replying to paras suudelma?:

Freja, 30.12.2009 08:34:
---
Freja, 26.1.2007 11:04:
Aleksi. *Tirsk*

---


HAH piti ihan miettiä et miten mä oon tällasia kirjotellu, mut si ku kattoo vuosilukua ni joutuu toteen ettei järjenjuoksu ollut mitä mahtavin tuolloin vielä. :D ei se kyl vieläkään oo mut .. joo. :D

Onneks tuokin jo vaihtunut ^^


Mut ainahan me voidaan bumpata eeppistä postausta.
Freja

Posts: 8,774

#383 • • Freja Sihteeri

Replying to paras suudelma?:

domi, 31.12.2009 10:17:
---
Freja, 30.12.2009 08:34:
---
Freja, 26.1.2007 11:04:
Aleksi. *Tirsk*

---


HAH piti ihan miettiä et miten mä oon tällasia kirjotellu, mut si ku kattoo vuosilukua ni joutuu toteen ettei järjenjuoksu ollut mitä mahtavin tuolloin vielä. :D ei se kyl vieläkään oo mut .. joo. :D

Onneks tuokin jo vaihtunut ^^

---

Mut ainahan me voidaan bumpata eeppistä postausta.



VOI VITTU MIKKO.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

¡ Previous post a couple of years ago !
Jago

Posts: 4,039

#386 • • Jago un-trained monkee
Tykkään kaikenlaisista, mut kyl parhaat on niitä minuuttien pitusia intohimosia nuolentafestejä yhdistettynä semmosen hempeeseen tunteiluun jne.
Loves kissing*sydän**pusu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#387 • • salainen Guest
En ole koskaan suudellut, koska rasistinen maamme eristää minut siksi, etten tottele samankaltaisuuden normia. Minua kohdellaan friikkinä, pellenä, luuserina, nörttinä, homona ja mielisairaana, koska uskallan kritisoida toisten ihmisten pelkuruutta, jota he osoittavat muiden hyväksynnän menettämistä kohtaan. Kukaan ei halua olla kaverini ja naiset kohtelevat minua kuin tartuntatautista. Viimeksi olin omanikäisteni seurassa 20 vuotta sitten. Nyt joudun asioimaan itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edelleenkään osaa ottaa vastuuta teoistaan niin kuin aikuiset.
T3k

Posts: 1,221

#388 • • T3k semmonen

Replying to paras suudelma?:

En ole koskaan suudellut, koska rasistinen maamme eristää minut siksi, etten tottele samankaltaisuuden normia. Minua kohdellaan friikkinä, pellenä, luuserina, nörttinä, homona ja mielisairaana, koska uskallan kritisoida toisten ihmisten pelkuruutta, jota he osoittavat muiden hyväksynnän menettämistä kohtaan. Kukaan ei halua olla kaverini ja naiset kohtelevat minua kuin tartuntatautista. Viimeksi olin omanikäisteni seurassa 20 vuotta sitten. Nyt joudun asioimaan itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edelleenkään osaa ottaa vastuuta teoistaan niin kuin aikuiset.

Teemu Ruskeepää


d31b1_ORIG-cool_story_bro6.jpg
NwB

Posts: 327

#389 • • NwB

Replying to paras suudelma?:

En ole koskaan suudellut, koska rasistinen maamme eristää minut siksi, etten tottele samankaltaisuuden normia. Minua kohdellaan friikkinä, pellenä, luuserina, nörttinä, homona ja mielisairaana, koska uskallan kritisoida toisten ihmisten pelkuruutta, jota he osoittavat muiden hyväksynnän menettämistä kohtaan. Kukaan ei halua olla kaverini ja naiset kohtelevat minua kuin tartuntatautista. Viimeksi olin omanikäisteni seurassa 20 vuotta sitten. Nyt joudun asioimaan itseäni 10 vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edelleenkään osaa ottaa vastuuta teoistaan niin kuin aikuiset.

Teemu Ruskeepää


Aikuisilta sitten taas saa mm. tippurin.

--
Jee! Kumpi voitti!!