Club Colors 2.11.2003 @ Helsinki

37 posts, 2 pages, 2,798 views

#21 • • -Loyal- Guest
*plur* Oli juuri sopivasti jengiä ja musa oli hyvää, tosin Kunnarin soitti
parempaa musaa ku Ferry...
Hartsa

#22 • • Hartsa
Mitäs mieltä porukka oli pillistä? Alex ei tainnu tykätä, mut Ferry oli ihan pähkinöinä...
alex kunnari

#23 • • alex kunnari

haksu:
Mitäs mieltä porukka oli pillistä? Alex ei tainnu tykätä, mut Ferry oli ihan pähkinöinä...

Eli en tykännyt mistä...?? Pillistä..??
Hupsu

#24 • • Hupsu
Mulle vaan ei noussu fiilis. Jotenki jäi vaisuks. Odotukset oli korkeammalla.

Syynä saattoi tosin olla tajuton känni. *nauru*

--
Päivän mietelause?

pinkie_

#25 • • pinkie_
Aivan sairaan siistiä! *plur* Oli tilaa tanssia, tuli hyvää musaa ja Ferry oli ihana ku se oli ihan messissa *iloinen*

*sydän*
Hartsa

#26 • • Hartsa

alex kunnari:

Eli en tykännyt mistä...?? Pillistä..??

Kattoit aina välil aika pahasti, ku mun kaveri vihelsi pilliin. Ferry tykkäs iha kybällä, se kätteli mun kaveria kesken sen biisin ihan omasta alotteestaan. Tosi jees setit oli Alexilla ja Ferryllä, aika fiiliksissä tuli oltua *plur*. Tuliko Spirits kahteen kertaan?
MadSam

#27 • • MadSam
Ferryn setin alku (noin puolitoista tuntia) oli ihan loistavaa. Sen jälkeen tuli mun mielestä vähän semmoista väsynyttä... tai sitten vanhan sedän jalka ei enää nouse samaan tahtiin. Lopussa oli sitten taas ihan nostetta. Oli siellä kyllä välissäkin muutamia hyviä biisejä/vaihtoja.

Täytyy myöntää, että Ferry soitti levyjä kyllä oikein loistavasti (lähinnä miten yhdisteli ja poimi eri juttuja levyiltä).

--
... Bom-Bom... and the beat goes on...

styrOx

#28 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Mun mielest Ferry nosti taas pisteitänsä eli oli aivan loistava....

ei oo turhaan arvostettu dj.......

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

TonySt

#29 • • TonySt mediamoguli
Carte Blanche *pihkassa*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

alex kunnari

#30 • • alex kunnari
[

Kattoit aina välil aika pahasti, ku mun kaveri vihelsi pilliin. Ferry tykkäs iha kybällä, se kätteli mun kaveria kesken sen biisin ihan omasta alotteestaan. Tosi jees setit oli Alexilla ja Ferryllä, aika fiiliksissä tuli oltua *plur*. Tuliko Spirits kahteen kertaan?
[/quote]

Höh en mä ole edes huomannut yhtään pilliä eilen...ei pilleissä mitään vikaa ole nehän oikeissa kohdissa nostattaa fiilistä. Mulla ainakin oli hauskaa koko illan mutta voihan se olla et naamasta alkoi jo näkyyn vain 3 tunnin edellisenillan uni.. ei vanha jaksa enään.. ; )
#31 • • local Guest
aivan mahtavat bileet..olen aina ihaillut ferryn tyyliä olla osa yleisöä *joo*
Mitkäköhän mahto olla kolme vikaa biisii mitä corsten soitti??
*täh*
oules

#32 • • oules
Bileet kokonaisuudessaan hyvät. Tanssilattialla oli sopivasti tilaa, kakku oli maukasta ja musiikki korviahivelevää*nauru*. Ferry näytti nauttivan soittamisesta ja soppakin maistui herralle siihen malliin, että vessahätä yllätti kesken setin.

Vähän harmitti Käpän puolesta, kun joutui soittamaan lähes koko illan tyhjälle lattialle. *uuh*
Nefertete

#33 • • Nefertete pile-eläin
juuh, mukavat pileet oli *iloinen*
Paikka hieno, ja siellä sopivasti ihmisiä. Mie vaan valitsin tanssipaikkani hieman huonosti, kun siinä oli aika paljon trafiikkia...
Tuttuja oli paljon, ja osa hyvin 'hilpeässä' kunnossa *hih*
'Corsto' soitteli sellasta settiä, et oma jalka jaksoi entropyn yms. jälkeen vielä nousta ihan kohtuullisesti.
Viimeinen biisi oli ainakin veracochan carte blanche, joka huipensi kyllä illan *plur*
Täytyy sanoa, että aamulla oli pieniä vaikeuksia esim.silmien auki pitämisessä, kun junalta menin suoraan sit kouluun pileiden jälkeen..

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Viltsu

#34 • • Viltsu noname

alex kunnari:
...ei pilleissä mitään vikaa ole nehän oikeissa kohdissa nostattaa fiilistä.

verenpainetta ne vaan nostattaa *iihhih*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Pete Input

#35 • • Pete Input Asiantuntija
Hyvä Hyvä!

Kakku oli hyvää, booli erittäin hyvää ja Dj:t vielä parempia.

Hyvä Hyvä!

*plur*

--
Input Sessions

#36 • • tzaukki Guest
Missasin mahtavat kemut...*nyyh**nyyh**nyyh*Alko olee siinä vaiheessa iltaa jo pattereista virta vähän vähissä,ni ajattelin et paremp jättää välii...*hmph**hmph*Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis....*plur**plur**plur*
Zwek

#37 • • Zwek
Jollain kuvia? Paikalla oli hirveä kasa kuvaajia! Missä kaikki kuvat viipyy?

*täh*