15,958 posts, 798 pages, 6,666,885 views
GoA:
Minä takia sellaiset vessanpönttöön kiinnitettävät wc:n raikastimet tuntuvat aina olevan heikosti yhteensopia muotoilultaan?
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..
Cloudberry:
---
Mix jotkut ihmiset vaihtavat mielipidettään jatkuvasti? Ensin ne on jotain mieltä, sit yhtäkkiä mieli muuttuukin..
---
Ne käy tuulivoimalla, kuulemma.. Tai sit suonissa virtaa elohopeaa. Niinku mulla. -> Ajatuksen juoksu vaan tekee yhtäkkiä U-käännöksiä.. Eihän se ole helppoa kanssaihmisille, mutta ei se aina tee omastakaan elosta mitenkään mukavaa.
Mizfir:
Tai sit voi olla hormoni toiminnassa jotain häikkää, josta seuraa äkkinäisiä ”mood svingejä”
W:
Miks krapulassa tekee enemmän mieli seksiä?
W:
---
innae:
Miksei ikinä tajua sitä ajallaan kun linnunlaulu loppuu? Tajuat vain jossain vaiheessa että kah, eipä se laulakkaan enää....
---
Mulla kuuluu aina linnunlaulua pään sisältä...oli vuodenaika sitten ihan mikä tahansa...
[/q
\Mulla soi päässä\ \No, kannattaisko vastata??\
t. huonot vitsit roks
W:
<- mikä helkutti toi on?