Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
---
En voi syödä maitotuotteita, joten olisko jollain antaa hyvä vinkki, millä korvais rahkan? Ois tarve siis sellaselle hyvälle nopeelle välipalalle, mistä saa hyvin kuitenkin protskua. Oon kuitenkin ihan hukas ku en tiedä mikä olis rahkaan verrattava.
---
Eikös pähkinät ole aika hyviä tuollaiseen?
Mitenkähän mulla on tääkin mennyt ohi.. Hmh.
Mut joo, pähkinöissä liikaa rasvaa, siis että ei ole yhtä helppo protskun tarpeeseen (ainakaan mulla), en osaa syyä niitä vaa kourallista.
Soijavalmisteitakin tsekkailin mut en oikee niistäkää mitn löytäny, ja pehmeetä tofua ostin mut en oo uskaltanu maistaa viel, eh.
Mut näyttää siltä että uskaltaisinkin pikkuhiljaa koklaa rahkaakin, joten päätän etsinnät toistaiseksi. :)
En kyllä suosittele soijatuotteita, en ollenkaan. Paree pitää ne kaukana ruokavaliostaan. Sen sijaan kookoskermasta saa viilin/jogurtin tyyppistä itse hapattamalla (tämä kylläkin aikasta protskuton, mutta rahkan korvaajana muuten toimii). Banaanipannari taas on näppärä ja nopea protskukuningatar ja kovin herkullinen sellainen. Lsäksi suosittelen kurkkuvoileipiä kurkun ollessa oikeasti itse "leipä", täytteeksi mitä vain (lohta ja kananmunaa salaatilla, leikkeleitä ja tomaattia, tonnikalaa ja suolakurkkua ym.).
x3!