---
Miten saa isättyä pikavalikkoon sivun niin, että linkkiä painamalla se menee automaattisesti vikalle sivulle?
---
Klikkaat ensin topikkia niin että se menee vikalle sivulle ja selaimen url-bar:ssa lukee attribuuttina sivu=9999, sit klikkaat sen pikavalikkoon ja ainakin mulla se attribuutti säilyy siinä vaikka linkin nimessä olisikin jokin sivunumero.
Miten pitkään kynslakan täytyy kuivua, että voi ruveta tekemään sormilla joitain*ding*
Riippuu ihan kynsilakasta. Ite oon huomannu hyvän kikan siinä, että kokeile "tapauttaa" kevyesti lakatuilla kynsillä toisiaan (esim etusormien kynnet) - jos tuntuu vähänkin tarttuvalta/pehmeältä/tahmealta (en osaa selittää sitä tunnetta), ei se oli vielä tarpeeksi kuivaa. Mutta tuolla kevyellä kynsikosketuksella itse olen ainakin huomannut, milloin lakka on ihan kuivunut.
---
Miten pitkään kynslakan täytyy kuivua, että voi ruveta tekemään sormilla joitain*ding*
---
Riippuu ihan kynsilakasta. Ite oon huomannu hyvän kikan siinä, että kokeile "tapauttaa" kevyesti lakatuilla kynsillä toisiaan (esim etusormien kynnet) - jos tuntuu vähänkin tarttuvalta/pehmeältä/tahmealta (en osaa selittää sitä tunnetta), ei se oli vielä tarpeeksi kuivaa. Mutta tuolla kevyellä kynsikosketuksella itse olen ainakin huomannut, milloin lakka on ihan kuivunut.
Kiitos... Mun on tarkotus vetästä launataina kynnet valkosiks kaapelille...:) Voihan se myöskn olla että joku enemmän alaan perehtyny lakkaa mun kynnet, katotaan ny...:)
---
---
---
Kiitos... Mun on tarkotus vetästä launataina kynnet valkosiks kaapelille...:) Voihan se myöskn olla että joku enemmän alaan perehtyny lakkaa mun kynnet, katotaan ny...:)
Jos perjantaina vietät rauhallista koti-iltaa, niin lakkaa ne jo sillon! Siinä on mukava antaa niiden kuivatella ku kattoo leffaa tms. Jos lakka on suht hyvälaatuista, on kynnet yhä hyvässä kunnossa lauantainakin (ja tarvittaessa voit sit korjata jos pitää). Mut ei oo sitä lauantain stressiä ja hätäilyä sit ton suhteen, et "apua pitäis tehä viel vaikka mitä mut en voi ku mun kynnet kuivuu yhä".
---
---
---
---
Jos perjantaina vietät rauhallista koti-iltaa, niin lakkaa ne jo sillon! Siinä on mukava antaa niiden kuivatella ku kattoo leffaa tms. Jos lakka on suht hyvälaatuista, on kynnet yhä hyvässä kunnossa lauantainakin (ja tarvittaessa voit sit korjata jos pitää). Mut ei oo sitä lauantain stressiä ja hätäilyä sit ton suhteen, et "apua pitäis tehä viel vaikka mitä mut en voi ku mun kynnet kuivuu yhä".
:P
Purkissa lukee FASHION NAILS nail polish, jos jollekkin sanoo jotain, onko hyvää vai huonoa:)
Miks uunipeltien ja uunissa sijaitsevien kiskojen materiaalit on sellaisia että peltiä uuniin asetellessa pitäis olla tuplakuulosuojaus ettei korvat alkais vuotamaan verta? Aivan hirveä kirskunta ja korvia vihlova meteli noista lähtee aina..
Kun mä olin 90-luvun lopulla kokkikoulussa, meille painotettiin hyvin paljon, että raakaa lihaa ei missään nimessä saa leikata puulaudalla. Muutenkin eri ruoille (kana kala vihannekset jne) oli omat leikkuulautansa.
Nyt kaikissa kokkiohjelmissa tyypit leikkaa kaiken samalla puulaudalla, ja esm jamie oliverillakin on se hemmetin puutaso keittiössään missä se pilkkoo kaiken.
Mitä v!ttua? Miks? Miten ne pestään? Bakteerit wtf?
Miten saa valkosen nahan tai nahan kaltasen kengän putsattua vuosisataisesta mudasta?
Tai peitettyä jollain, jos ei puhtaaksi saa.
Itte käytin valkoisen nahkalaukun laukkukorjaajalla. Jotain ihmeaineita se käytti ja parempi tuli. Entiselleen sitä ei kuulemma saa, koska nahka imee väriä.
Mitä v!ttua? Miks? Miten ne pestään? Bakteerit wtf?
Puulaudat höylätään tasasin väliajoin, ja käsitellään parafiiniöljyllä.
Itse leikkaan miltei kaiken puulaudalla, kalat erilaudalla voimakkaan maun takia, kalaöjly kun imeytyy hyvin puuhun.
Mites teidän liiton maksut. Suostuuko työnantaja perimään ne palkastanne. Mulla ei, joudun itse hoitaa sen puolen.
Kyllä työantajan pitäis se mielestäni hotaa jos pyydät. Ei oo iso vaiva ottaa liiton maksua, kun hoitaa palkat jne.muutkin. Jos menee vaikeeksi, niin kannattaa varmaan itse jatkossakin maksaa?