15,958 posts, 798 pages, 6,666,948 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
Pyysin tyttöä perinteisesti treffeille ja neiti suostui. Ehdottakaa hyviä ruokapaikkoja Helsingin keskustasta, tai muuta kivaa yhteispuuhaa voi myös ehdotella kuin ruokailua.
Pyysin tyttöä perinteisesti treffeille ja neiti suostui. Ehdottakaa hyviä ruokapaikkoja Helsingin keskustasta, tai muuta kivaa yhteispuuhaa voi myös ehdotella kuin ruokailua.
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.
pitääks mun päivittää jotain vai mitä?
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..
Ja mitä on tapahtunut Napille?
Mitä virkaa napilla oli?
---
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.
pitääks mun päivittää jotain vai mitä?
---
Aloita vaikka flashplayerin päivityksellä ohjauspaneelista. Sitten voisit tsekata selaimen lisäosat, että ne on ajantasalla, eli firefoxissa työkalut->lisäosat->tarkista onko ajantasalla.
---
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..
Ja mitä on tapahtunut Napille?
---
Tervetuloa takaisin! Nyt ei kyllä minun muistini oikein toimi tuon esittelytopikin suhteen - en ole varma onko sellaista koskaan ollutkaan. Tuo hakutoimintokin nyt kun on mitä on, niin vaikea olla varma. Pikaisella googletuksella en löytänyt ainakaan.
Nappi on tosiaan poistunut, ymmärtääkseni ainakin osittain sen vuoksi että anqqa on kovasti tekemässä töitä klubituksen seuraavan inkarnaation (eli työnimi klubitus alphan) kanssa.
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan.
Onko olemassa niin tyhmiä kysymyksiä, että niitä ei voi kysyä täällä?
---
Onko olemassa niin tyhmiä kysymyksiä, että niitä ei voi kysyä täällä?
---
Mitä ajatuksia tämä musiikkivideo herättää sinussa?
Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään?
Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!
---
Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään?
Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!
---
Mä maksoin viimeks muistaakseni 90 euroa hammaskivenputsauksesta ja 120 euroa tarkastuksesta + reiästä yksityisellä, mut se oli siis ihan Kelan peruskorvauksella, ei palvelusetelillä. Eiks siinä laskussa pitäis olla eriteltynä kaikki maksuosuudet? Ja muuten se hammaskivenpoiston Kela-osuus tulee nykyään tilille, sitä ei saa suoraan pois hammaslääkärissä.
Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään? Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!