15,958 posts, 798 pages, 6,666,997 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
B-vitamiinien yliannostukset on aika harvinaisia.
Mun ystävä-hammaslääkäri sanoi, että fluoria ei saisi missään nimessä niellä! Fluori on aina sylkäistävä pois. Siitä ei ole elimistössä pätkääkään hyötyä muille osille kuin hampaiden näkyvälle kiilteelle, itse asiassa se kertyy muihin kudoksiin ja on haitallista muualla kuin kiilteessä.
Mistä tulee sanonta: "Vettä tulee kuin Esterin perseestä"?
Onko Hikipedia tieto virallista?
http://hikipedia.info/wiki/Esterin_perse
B-vitamiinien yliannostukset on aika harvinaisia. Joskus luin Duodecimista jostain mummosta jolla oli neuropatiaa varmaankin pyridoksiinista (B6).
Ettei olis vaan kofeiinin vieroitusoireita?
E: Pari fataalia virhettä.
Verikokeissa todettu että mulla on kehossa kaksinkertainen määrä B-vitaminnia oli sallitun rajan..
---
Verikokeissa todettu että mulla on kehossa kaksinkertainen määrä B-vitaminnia oli sallitun rajan..
---
Dodii :D
---
---
---
Dodii :D
---
Sen siitä saa, kun vetää liikaa noita B-vitamiini pitoisia energiajuomia:)
Millaisilta paikoilta saa haettua / otettua käytöstä poistettuja laudanpätkiä(helsingistä)?? Entä juuttisäkkejä?
Saa olla huonossakin kunnossa.
kierrätyskeskuksista? sorttiasemilta?
---
Millaisilta paikoilta saa haettua / otettua käytöstä poistettuja laudanpätkiä(helsingistä)?? Entä juuttisäkkejä?
Saa olla huonossakin kunnossa.
kierrätyskeskuksista? sorttiasemilta?
---
Uskoisin, että laudanpätkiä ei välttämättä kierrätyskeskuksista löydy, mutta juuttisäkkejä vois
ollakkin, tuurista kii mitä missäkin kierrätyskeskuksessa on.
Muutama laudanpätkä ei rautakaupan puuosastolla maksa paljon.
Kierrätyskeskuksista löytyy kyllä käytettyjä puutarhakalusteita, itsehän voip hieoo, maalaa ja tuunaa
simmosista mieleisensä.
On se kiva itse väkerrellä kaikenmoista! :)
Ei ole kuin yksi hyvä (ja sekin siedettävä) dubstep biisi ja se on Bassnectarin remiksi Gouldingin kappaleesta Lights
(Dupstep on vain tapa koviksille kuunnella hempeilyä ja nössöille kovistella. MAD drop ZOMG!!!1 insane!!1 blablabla)
Ei ole kuin yksi hyvä (ja sekin siedettävä) dubstep biisi ja se on Bassnectarin remiksi Gouldingin kappaleesta Lights
(Dupstep on vain tapa koviksille kuunnella hempeilyä ja nössöille kovistella. MAD drop ZOMG!!!1 insane!!1 blablabla)
Olen hieman kulttuurista jäljessä, joten ehdotelkaa mulle jotain hyvä dubsteppia.
Kokeile
, mitä tykkäät?
edit: ihmettelin että koska tästä on tullut "puhu tyhmiä" -thread, mutta olihan se kysymyskin siellä. Ehmm.