15,958 posts, 798 pages, 6,666,934 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
Mikä näistä ainesosista aiheuttaa kylmässä koko sopan jähmettymisen, kyseessä siis salaatin kastike?
Oliiviöljy, valkoviinietikka, sitruunahappo, sinappi, agavesiirappi tai hunaja + erinäisiä mausteita
Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.
---
Milloin noi uudet verokortit tulee. en yhtään muista*hihu*.
---
Mulle tuli eilen..
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---
siirappi/hunaja ainakin jähmettyy. hunajahan jähmettyy ajankuluessa jo huoneenlämmössäkin
---
tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.
lisää hyviä ajatuksia?
Kylhän toi ihan kunnollinen oliiviöljy vetää vähän jäykemmäks kylmässä, mut siis menikö se ihan totaalise juntturaa vai vaa vähä kovemmaks?
---
---
tämä arpa ei voita, seuraavaksi siis rulettia kehään. siirappi ei yksistään vetänyt kohmeeseen, eikä myöskään oliiviöljy. eikä toiminu kovin lupaavasti lämpimässä säilytyskään, rupes purkin kansi nousemaan siihen malliin kuplien takia et miksköhän se kastike on nyt sit hiljalleen muuttumassa, tulisko siitä vaikka grappaa.
lisää hyviä ajatuksia?
---
---
---
lisää hyviä ajatuksia?
---
oliiviöljy extraneitsyttä tms.
Se on varmaan ilma joka siellä paisuu kun sulla on selkeesti miinus vitoset siellä jääkaapissa ja huurretta olkkarissa. Ainakaan mikään noista aineista ei pilaannu huoneenlämmössä (Järkevien aikojen puitteissa.)
Oletko itse tehnyt kastikkeen, vai miten voit olla varma käyttäneesi samoja raaka-aineita? Esim. jos kastikkeen hunaja ei ole juoksevaa? oliiviöljy extraneitsyttä tms.
pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?
Oon kyllä tässä vaihtamassa windows vistasta 7:kaan.
pitäis asentaa windows uudestaan. saanko jotenkin helposti ja kätevästi selaimen(firefox) bookmarkeista tehtyä jonkun tiedoston, jonka saan siirrettyä uuteen?
---
---
kirjanmerkit -> järjestele kirjanmerkkejä -> tuo ja varmuuskopioi -> varmuuskopioi
mikähän leffa?
jostain 90-luvun alusta vissiin. porukkaa jää jumiin ostoskeskukseen sen sulkeuduttua ja siellä olevat vartijarobotit alkavat porukkaa lahtaamaan.