15,958 posts, 798 pages, 6,666,820 views
kiiki:
---
blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista kuppia mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*
---
pitää selkeesti syödä nopeemmin ettei kerkee sulaa!
S-T:
---
blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista kuppia mihin se sulava mehu valuisi? Nyt on aina sormet siinä mehussa *heiii*
---
Ei kukaan halua, että se jäätelö/mehujää ei valu - se on nääs eroottista *heiii*
Pygmi:
Meillä on kotona sellaisia valmiita mehujäätikkuja pohjallisen kera ja muovirasia lokeroineen, joihin voi kaataa vaikka appelsiinimehua. Niihin mehuosioihin sitten tikut pystyyn ja pakkaseen. Eikä valmiit jätskit valu juurikaan
[muokattu 9.8.2004 15:51]
Samu:
---
blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista kuppia mihin se sulava mehu valuisi?
---
No tietysti siksi, kun se mehu olis aina sun rinnuksilla, kun lipaisisit uudemman kerran!
Samu:
---
blade:
Miksi mehujäätelön tikun ja sen jäätelömassan väliin ei olla keksitty sellaista kuppia mihin se sulava mehu valuisi?
---
No tietysti siksi, kun se mehu olis aina sun rinnuksilla, kun lipaisisit uudemman kerran!
kiiki:
---
Samu:
---
blade:
---
---
tässon muuten pointti! mieluummin mehut sormilla ku paidalla, vai? ja sitäpaitsi kun sulla on sormet mehujäässä (tai siis siinä limassa mikskä se muuttuu) etsit jonkun siistinnäköisen tyttösen (ja unohdat noi syväkurkkujutut) ja pyydät siltä semmosen yksittäispakatun kosteuspyyhe-whatever-härpäkkeen. näin osoitat pitäväsi huolta siisteydestäsi ja voitkin jatkaa juttua haluamaasi suuntaan!
Samu:
---
blade:
---
blade:
Olen kai sillon lastentarhassa ollut värittämässä jotain värityskirjaa kun on annettu jäätelön syönti koulutusta.
blade:
Aloin pohtimaan aivan samaa! Tuli mieleen että monesti nähnyt kun äidit antaa lapsilleen sellasen käsipyyhkeen jäätelö tikkuu. En mä kyllä niin pahasti sotke kun joku 3v. lapsi.
Olen kai sillon lastentarhassa ollut värittämässä jotain värityskirjaa kun on annettu jäätelön syönti koulutusta.
kiiki:
---
blade:
---
toi muuten ei ole mahdollista. ajattele nyt; tarhantäti sanoo noniin lapsoset, nyt on jäätelönsyöntikoulutuksen aika! moniko vekara jää yksinään värittämään värityskirjaa?
AIVAN, siis sun tarhan opetussuunnitelma on ollut pahasti pielessä koska teitä ei ole opetettu syömään jäätelöä!
äm:
---
blade:
Aloin pohtimaan aivan samaa! Tuli mieleen että monesti nähnyt kun äidit antaa lapsilleen sellasen käsipyyhkeen jäätelö tikkuu. En mä kyllä niin pahasti sotke kun joku 3v. lapsi.
---
Missäs olit, kun opettivat koulussa välimerkkejä, 'alkaa'-sanan käyttöä ja yhdyssanoja?
blade:
---
äm:
---
blade:
---
Missäs olit, kun opettivat koulussa välimerkkejä, \'alkaa\'-sanan käyttöä ja yhdyssanoja?
---
Varmaan tyttöjen perässä. Tai jäätelöllä.
Pygmi:
---
blade:
---
äm:
---
blade:
---
Missäs olit, kun opettivat koulussa välimerkkejä, 'alkaa'-sanan käyttöä ja yhdyssanoja?
---
Varmaan tyttöjen perässä. Tai jäätelöllä.
---
Parempi jäätelö suussa kuin pussillinen herneitä nenässä
kiiki:
mitä muuten toi ip-osote kertoo? ja selitys mielellään suomeksi taikka rautalangalla, en ymmärrä nörttikoodeja.