15,958 posts, 798 pages, 6,666,648 views
Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
Voiko facebookissa jotenkin peruuttaa lähetetyn kaveripyynnön?
kankkusessa kun maksa sitte alkaa polttaa metanolia niin maistuuko ne hajoamistuotteet suussa?
---
---
Ei.. (?)
---
---
---
Ei.. (?)
---
Voi. Meet joko sun kaverilistaan tai ko. henkilon sivulle ja klikkaat cancel friend request.
---
kankkusessa kun maksa sitte alkaa polttaa metanolia niin maistuuko ne hajoamistuotteet suussa?
---
Oot kyl aika pro jos sun maksa polttaa metanolia ryypyn jälkeen :D
Vaikuttaako opiskelutukeen/asumistukeen yms. se, että monennenko asteen opiskelupaikassa on? siis rahalliseen määrään.
käyttääks suomessa joku amfetamiinia vai onko se vaan venäläisten katulasten ja spurgujen huume?
miks pepsi maxia menee paljon enemmän kaupaksi kuin tavallista sokeripepsiä?
esim normi coca colaa menee enemmän ku zeroa ja laittia yhteensä. ja muitakin virvotusjuomamerkkejä, sokerillisia versioita menee enemmän, mut pepsissä se on just toisinpäin...
---
miks pepsi maxia menee paljon enemmän kaupaksi kuin tavallista sokeripepsiä?
esim normi coca colaa menee enemmän ku zeroa ja laittia yhteensä. ja muitakin virvotusjuomamerkkejä, sokerillisia versioita menee enemmän, mut pepsissä se on just toisinpäin...
---
Myydäänks missää edes tavallista pepsiä? en muista kyl kertaakaan nähneeni normi pepaa missään
Mula on uusi tv jossa on digiboxi itsessään. Edellisessä tv:ssä oli erillinen digiboxi, johon mulla on myös katselukortti. Käykö tämä sama katselukortti tähän uuteen tv:hen, vai pitääkö tähän hankkia oma kortti?
---
Mula on uusi tv jossa on digiboxi itsessään. Edellisessä tv:ssä oli erillinen digiboxi, johon mulla on myös katselukortti. Käykö tämä sama katselukortti tähän uuteen tv:hen, vai pitääkö tähän hankkia oma kortti?
---
Käy.
---
cut
---
Myydäänks missää edes tavallista pepsiä? en muista kyl kertaakaan nähneeni normi pepaa missään
Samaa olen ihmetellytMiksi kaikissa asiointipaikoissa kuten KELA:ssa tai Pankissa on aina hirveä jono ja vain yksi asiakaspalvelija?
---
Miksi kaikissa asiointipaikoissa kuten KELA:ssa tai Pankissa on aina hirveä jono ja vain yksi asiakaspalvelija?
---
Samaa olen ihmetellyt